Re: 120 toefjes, bloemetjes en heel veel sprinkeltjes...
WAUW, echt mooi!:Y
Zo eenvoudig, maar daarom juist zo stijlvol, echt TOP!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » 120 toefjes, bloemetjes en heel veel sprinkeltjes...
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
WAUW, echt mooi!:Y
Zo eenvoudig, maar daarom juist zo stijlvol, echt TOP!
heel erg mooi!
dat heb je echt super gedaan
super
Wow Marlies,
Wat ben je druk bezig geweest. Ze zien er erg lekker uit.
Wat ontzettend mooi zeg
Mooi zeg! Simpel maar erg stijlvol!
Ze zijn mooi, ik hou wel van paars:)
Schitterend gemaakt weer!
Echt heel,heel mooi z'on 120 stuks bij elkaar geeft werkelijk een prachtig zicht...
Klasse!!! Groetjes
Wauw,wat een mooi geheel zo!!!!Prachtig gemaakt!!!
Ziet er erg feestelijk uit zo. Mooi gemaakt en ze waren vast heerlijkst......
Prachtig weer!!!!
PRACHTIG!!! Maar hoe heb je ze vervoerd??
Prachtig! Ik word ineens helemaal fan van paars
Cupcakes kan je dus prima een dag van te voren maken en opspuiten? En bewaar je ze buiten de koelkast?
Prachtige cupcakes!!!!
Prachtig...:think: Heel erg mooi geheel.
Echt onzettend leuk, dat paars! Ze zijn ook allemaal even goed gelukt!
PRACHTIG!!! Maar hoe heb je ze vervoerd??
Gewoon in dozen zoals je op de foto ziet alleen nog een deksel erop.
Cupcakes kan je dus prima een dag van te voren maken en opspuiten? En bewaar je ze buiten de koelkast?
Ja hoor geen probleem. Ik het ligt er een beetje aan wat erop zit maar deze konden zonder probleem buiten de koelkast blijven.
Die zien er prachtig uit!! Erg mooi!
Ja hoor geen probleem. Ik het ligt er een beetje aan wat erop zit maar deze konden zonder probleem buiten de koelkast blijven.
Bedankt Marlies! Moet er binnenkort 200 maken voor een kraamfeest en dan is het toch handig om te weten dat ik een dagje extra heb
Nu ik toch aan het vragen ben.. hoe doe je dat als je er veel tegelijk moet bakken, voor hoeveel ladingen maak je beslag tegelijk? Of ga je steeds weer opnieuw mixen?
Nu ik toch aan het vragen ben.. hoe doe je dat als je er veel tegelijk moet bakken, voor hoeveel ladingen maak je beslag tegelijk? Of ga je steeds weer opnieuw mixen?
Ik maak voor drie keer beslag tegelijk. Dan vul ik mijn drie bakblikken. Dan maak ik weer voor 3 keer beslag en die doe ik in wegwerp snoepzakken.etc.
Wat een leuk idee ziet er echt beeldig uit...heb gelijk weer inspiratie ik mag in september ook 100 cupcakes maken!!!!! Dan met de hartpaierenbakvormpjes en bij passend bij de taart!
prachtig !!!
Die botercreme maak je gewoon als de standaars botercreme en dan met smaak ? En met welke spuit je die er op ?
*lees ik ben een beginner*
Wat mooi, zeg!
Wat schattig!!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » 120 toefjes, bloemetjes en heel veel sprinkeltjes...