26

Re: bruidstaart met kralen

Jaaa, daar is-ie!! Hij is mooi geworden zeg! Maar ben ook wel benieuwd hoe je uiteindelijk de kralen hebt bevestigd.. Cupcakejes zijn ook schattig zo :Y

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

27 Laatst bewerkt door mirjam buit (19-04-2008 10:08)

Bedankt voor de leuke reacties !
Dianne: de margriet van mij was 70 mm.

Ik heb hem dus uiteindelijk vastgezet met stukjes ijzerdraad (waar je ook sprietjes mee kan maken speciaal voor taart dus voedselveilig) en die in elkaar gedraaid om de ketting heen en dan in de taart gestoken , zodat als ze hem er uit trekken het ijzerdraad ook gelijk mee wordt getrokken.
De bedoeling was eigenlijk met icing vast zetten maar daar was hij dus te zwaar voor dus dan maar zo.
Helaas was hji zo zwaar dat je ziet dat de gaatjes waar die in is gestokken gaan zakken :s

Maar goed, toen de bruid de boot op ging en de taart en cupcakes zagen ging haar duim omhoog naar mij en straalde ze helemaal dus dat zit gelukkig wel goed.

De cupcakes was ook nog een ramp apart. Ze wilde er niet te veel marsepein of fondant op hebben omdat niet alle kinderen dat luste. Dus ik met vloeibare fondant aan de slag.pppppffffffffffff. Na veel gestress en 3 verbrande vingertoppen zat het erop maar met een laagje marsepein was mooier geweest.

28

Wat mooi zeg!
Leuk dat de bruid zelf een bijdrage heeft gel;everd, dat maakt het wel super-persoonlijk!

29

Heel erg mooi! Super.

Greetz Miranda
Ik hou van mezelf en gelukkig is het wederzijds!

30

Bedankt Mirjam, hij is in bestelling!

Wat een verhaal achter de taart en cupcakes zeg...ze hadden ook wel moeilijke wensen..maar al met al...ik vind het een schitterende taart in mooie kleuren geworden!