1

Onderwerp: opening nieuwe kledingwinkel, moeilijk logo!

Een vriendin van me opent morgen haar kledingwinkel.
Plein 7 in Raamsdonkveer.
Ik was al van plan een leuk taartje te maken als ze zou openen, maar toen ik voor de eerste keer het logo zag moest ik wel even slikken.. veeeeeeeeel details, en daar ging m'n net gekochte golddust. :)

Dit was m'n eerste "puzzel"taart, en wat heb ik toch veel gescholden! :D
Maar ik ben erg tevreden over het resultaat, en de gouden linten aan de zijkant zien er niet alleen leuk uit, ze zijn ook nog functioneel, want cacaomarsepein scheurt bij mij altijd.. nu niet meer van te zien gelukkig...

gevuld met de inmiddels befaamde bokkepootjes creme extra en kersenvlaaivulling.

http://www.keetie.com/mediapool/64/641723/images/Taart_007.jpg

en een week geleden ook een bokkepootjestaart opdracht gekregen... huh? een bokkepootjestaart zeg je? met bokkepootjescreme bedoel je?
Nee.. met een geboetseerd bokkepootje bovenop, en graag limegroen..
:S ok... :S
achteraf een moeilijke opdracht, die bokkepoot wilde maar niet lijken, vind m nu bijna in de 18+ categorie thuishoren..  (zien jullie ook wat ik bedoel? ) :D

http://www.keetie.com/mediapool/64/641723/images/Taart_001.jpg

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
nieuwsgierig naar mijn taartjes? : www.keetie.com

2

Re: opening nieuwe kledingwinkel, moeilijk logo!

hihi, volgende keer gewoon eenn echt bokkenpootje erop leggen! die heb je ook in grote maten... Je lime groen is trouwens erg goed gelukt!!

Je logo is super!!

Je hart fluitsert, luister goed!

Goed hoor, ik doe je het niet graag na.

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

4

Mooi en zeker ingewikkeld logo,maar het is je heel goed af gegaan,top,de bokkepoot,tja,ik weet het niet,misschien idd toch op het laatste moment een echte bokkepoot erop kunnen leggen,maar het kan net hoor,hihi.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

5

Whoehahahaha... eerst even lachen om je bokkenpootjes verhaal hoor... ik lees altijd eerst het verhaal en kijk dan pas naar de bijbehorende foto's ... maar moet toegeven... ;) Hahahahaha!
Je limegroen is prachtig (welke kleur heb je daarvoor gebruikt???)

De taart voor Plein 7 is werkelijk schitterend... wat een logo! Je hebt het er prachtig opgezet zeg... wauw!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

6

Keetie schreef:

die bokkepoot wilde maar niet lijken, vind m nu bijna in de 18+ categorie thuishoren..  (zien jullie ook wat ik bedoel? ) :D[/url]

Ik zie h

7

Koenie schreef:

Je limegroen is prachtig (welke kleur heb je daarvoor gebruikt???)

ik heb de marsepein eerst geel gekleurd ( wilton lemon yellow) en stukje bij beetje groen gekleurde marsepein (wilton leaf green) eraan toegevoegd..
bedankt voor de complimenten!!

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
nieuwsgierig naar mijn taartjes? : www.keetie.com

8

Wat prachtig gemaakt Keetie! Petje af. Ik geloof dat jij nogal dol bent op zilver (piratenhaak) en goud bent??... Mooi, mooi, mooi!

Corinne
Sugar & Flour

9

Het is dat ik de bokkebootjes er bij zag liggen op de tweede foto, maar ik moest toch nog even twee keer kijken :lol:
En jeetje, wat heb je dat logo op de eerste taart ongelofelijk goed nagemaakt!

Blackadder: "They do say that verbal insults hurt more than physical pain. They are, of course, wrong, as you will soon discover when I stick this toasting fork into your head."

10

:lol:  ...dacht effe dat je bokkepootjes taart niet in de goede categorie stond :lol:
Hij is wel errug leuk geworden...

En het logo lijkt me zeker moeilijk te maken, maar je bent heel goed geslaad ...knap hoor :Y

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

11

Dat logo lijkt me inderdaad een ramp, maar het resultaat is geweldig! En die bokkepoot moest ik ook erg om lachen!

Groet, Jolanda

12

allebei wel erg mooi ondanks het 18+gedeelt op de bokkepootjes taart hahahaha :lol:

13 Laatst bewerkt door Roggeknorrie (20-04-2008 13:38)

Wow das zeker een moeilijk logo maar tis je echt super gelukt wat mooi en knap!!!!
En over dat bokkepootje hahaha daar zal ik maar niets van zeggen hahha vind de kleur groen heel mooi!

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

14

Dat logo is gaaf gedaan!! :thumb:

De kleur groen is zeker gaaf en ach ja over de bokkepoot houden we gewoon onze mond :lol:

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

15

Wat een ontzettend bewerkelijk logo ja, maar goed gelukt en ach die bokkepoot...hihi. prachtige kleur groen!

16

Ik moest eerst even kijken naar die bokkepoot ;) Dacht fractie van paar seconde wat anders ;) Maar omdat je die koekjes erom heen had gelegd ging het belletje rinkelen :lol:

En dus daarna je verhaal gelezen ;)

En dat logotaartje erg leuk en inderdaad ingewikkeld.Misschien ga ik eens shoppen daar...mijn tante woont erin de buurt !!!

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

Wauw,wat een werk moet dat logo zijn geweest!!!Hartstikke mooi geworden!!
En ja,je bokkepootjes taart lijkt inderdaad wel of ie in de 18+ thuishoort,vind hem wel heel erg grappig!!!!!

18

hahaha,dat bokkepootje!kan net!hahaha.je logo taart is helemaal super!

groetjes mariska

19

Het is echt een bewerkelijk logo zeg. Maar wauwie wat heb je dat netjes gedaan. En die bokkenpoot :lol: Erg leuk en je kleur groen vind ik geweldig.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

20

Wow, wat een geweldige logo-taart!! :thumb: Kan me goed voorstellen dat je flink gescholden hebt... :O
En die bokkenpoot...:lol: Hahaha, in de 18+ :lol: Ik vind hem toch wel op de bokkenpoten lijken die ernaast liggen hoor!
Mooie taart(en)!! Knap gedaan!! :Y

21

wow wat heb je een prachtige logo gepuzzeld! Erg knap zeg, en wat een mooi resultaat!
Bokkenpootje taart is erg leuk ..... enne .. ja ik zie het ook ...

Groetjes Tweety!