1

Onderwerp: Proeftaartjes voor een bruidstaart!

Vanavond een aanstaand bruidspaar op de koffie gehad. Zij kwamen voorproeven voor de bruidstaart die ik voor hun mag gaan maken (100 personen). Ze waren heel enthousiast en hebben hun keuze gemaakt. Alle taartjes hebben een verschillende vulling. Heb voor het eerst de champagnecreme gemaakt. Ik hou niet van champagne maar die creme, daar is niets mis mee hoor :P
Het was heel gezellig en ik vond het heel leuk om zo'n proeverij te organiseren. Lekker freubelen met die kleine taartjes. Heb de proeverij van Wendy als inspiratie genomen.
Het allerleukste is dat zij mij via dit forum gevonden hebben. Ze trouwen in mijn woonplaats en hebben daarop gezocht! Daarom vertel ik ook nog niet wat hun keuze is geworden want misschien lezen er wel bekenden van het bruidspaar mee!
De taart wordt eind mei natuurlijk gewoon gepost! Tot die tijd moeten jullie het hiermee doen hahaha!
Groetjes, Monique
http://www.mijnalbum.nl/Foto-FU6WGP3V.jpg

2

Re: Proeftaartjes voor een bruidstaart!

Het ziet er erg mooi uit.
Ben benieuwd naar de "eindtaart".

Ik geef je een taartje mijn taartje
Ik geef je een taart elke dag

Hoi Monique, gefeliciteerd met je opdracht, zo dat wordt anders wel een klus zeg. En ja, de presentatie kwam me al bekend voor. Maar het ziet er gezellig uit. Groetjes

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

4

Super leuk dat je zo'n opdracht hebt dichtbij huis! Ik ben ook heel erg benieuwd naar de eindresultaat.

Groetjes Tweety!

5

En uit al dat moois hebben ze kunnen kiezen????

Da's op zich al een hele prestatie.... ;)

Prachtig gedaan... en ook ik ben heeeel benieuwd!!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

6

Mooi, en heel leuk gedaan met al die kleine bolletjes!

Blackadder: "They do say that verbal insults hurt more than physical pain. They are, of course, wrong, as you will soon discover when I stick this toasting fork into your head."

7

Dat ziet er prachtig uit!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

8

Aaah wat een liefies zo bij elkaar. Ik vind het ook knap als ze uit zoveel hebben kunnen kiezen en gefeliciteerd met de opdracht.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

9

Geweldig, wat ziet dat er leuk uit!!
Ben benieuwd naar de bruidstaart!

10

dit ziet er al helemaal super uit hmmmm. succes met de bruidstaart!

Kijk gerust eens in mijn taartenalbum
http://www.creabrigitte.mijnalbums.nl

11

hoi monique!

mooie proeftaartjes hoor ze ien er goed uit en hel is zo leuk een bruidstaart maken!!!maar wow voor 100 man das een flinke klus maar euurg leuk!!!

12

Mooie taartjes,deze zijn ook heel leuk en erg leuk om zo te mogen proeven,bij Wendy hadden we ook al geproefd,zat naast je met het puzzelen(galupy),dat waren al van die leukerds,die van jou ook,ze zien er schattig uit,benieuwd naar je bruidstaart.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

13

Wat een mooie lieve taartjes!

14

wauw super gedaan :)

ben benieuwd wat ze gekozen hebben, want met al die geweldige mini's heb jij het ze wel heel moeilijk gemaakt ;)

15

Ze zien er heel erg mooi uit :thumb: Ik ben benieuwd naar de bruidstaart :)

xxx

16

hoi monique

wat een schitterende bolletjes zeg en van harte met je opdracht, heel gaaf zeg, ben ook zeer benieuwd naar het eindresultaat.

groetjes diana

17

lief die bolletjes!