Re: een streepje voor, blub blub en HOERA!!!
Leuke taartjes debaby is de erwtenomhulsel is helemaal top,leuk idee,de rest zoet er ook prachtig uit,mooi hoog kapsel.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » een streepje voor, blub blub en HOERA!!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Leuke taartjes debaby is de erwtenomhulsel is helemaal top,leuk idee,de rest zoet er ook prachtig uit,mooi hoog kapsel.
De babie in een boontje is niet mijn eigen idee hoor! Volgens mij heb ik die hier al eens eerder voorbij zien komen, heeeeeeeeeeel lang geleden. Vond het ook zo leuk idee toen!
Mooi zeg!
Ik heb altijd vrij hoge kapsels. Gewoon wat bakpapier in je bakvorm doen, en dan tot de rand van je blik vullen. Wanneer je ja kapsel dan goed vult, worden ze dus extra hoog...
Druipt het er dan niet overheen? Dit heb ik laatst gehad (wat mijn eerste kapsel die ik bakte en ik heb de mix van de webshop gebruikt). Hij ging tot boven mijn blik maar er was ook van alles naast gedruipt:s?
Ik bedoel eigenlijk dat je dmv bakpapier de rand van je bakblik verhoogt. Dus een strook afknippen en tegen de zijkanten van je bakblik aanplakken met boter. Zo heb je een extra opstaande rand, dus hoger dan je bakblik is. En kan je kapsel dus ook hoger rijzen. Moet wel iets langer in de oven merk ik.
Snap je het nog...?
mooie taarten!
Dat zijn mooie zeg...vooral die bloemen/baby taart is mooooooooi 
Mooi mooiiiiiiii
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » een streepje voor, blub blub en HOERA!!!