Onderwerp: Cars en strik

Hoi iedereen,

Ik mocht als bestelling een Cars-taart en strikkentaart maken voor een overgrootmoeder en haar achterkleinzoon die allebei op dezelfde dag jarig zijn.
De Cars-taart is gevuld met slagroom, bastognekoekkruimels en schijfjes banaan.  De striktaart is gevuld met slagroom, bastognekoekkruimels en mandarijntjes.

Ik had te laat gezien dat ik de leeftijd van de overgrootmoeder niet helemaal juist had gezet, maar toen was het al te laat om te corrigeren.
De strik, de onderrand en de letters zijn allemaal met parelmoer glanspoeder bestreken.

Tips zijn altijd welkom.  Bedankt voor het kijken.
Groetjes,
Peggy

http://www.mijnalbum.nl/Foto-WDSDYKVA.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-44EPAJBG.jpg

2

Re: Cars en strik

Mooi Peggy! Ferm gedaan.
Mijn zoontje moest hem zien die van Bliksem... ;)

xxx

3

die kleine foutjes zoals die leeftijd is juist de charme van eerlijk handwerk. ik vind de taarten super. bij de onderste vind ik vooral de ronde hoeken :S erg mooi. dat lukt mij nog niet zo mooi.

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

4

Leuke cars taart en de strik ziet er ook mooi uit,tja,alleen de 8 staat verkeerd om,maar niet storend verder.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

5

Mooi hoor, ik vind Bliksem ook zo gaaf :thumb:

Ik geef je een taartje mijn taartje
Ik geef je een taart elke dag

6

Mooie taarten Peggy, knap gepuzzeld, mooie strik en mooi gedust!!!!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

Ze zijn allebei heel goed geslaagd.:thumb:

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

ik had het via mail al gezegd maar heel mooie taarten .
hoe vond A ze?

9

Wat zijn dit twee mooie taarten zeg. Schitterend gemaakt.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

10

Wat een leukerds! Mooi die glanzende strik

11

wauw wauw wat een prachtige taarten ! en zo strak gedaan! jaja, je bent goed op weg...

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

12

leuk taarten :)
dat parelmoer glanspoeder is leuk op die strik :)

13

Mooi zeg! Vooral een hele mooie kleur, die taat met de strik! Welke kleur is dat?

14

Mooi hoor allebei!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

15

Super mooie taarten allebei zeg! Echt mega strak heel mooi gemaakt!

Groetjes Tweety!

amateurtje schreef:

Mooi zeg! Vooral een hele mooie kleur, die taat met de strik! Welke kleur is dat?

Het is eigenlijk gewoon het violet kleurtje dat in dat verzamelpakketje van Wilton zit, maar het is wel marsepein.  Maar in combinatie met de witte strik met parelmoer was het een heel mooi effect.

@ mama_van_2_schatjes
Ik heb net een mailtje van A. gekregen dat ze de taarten thuis allebei heel mooi en lekker vonden.

17

Mooie taartje, mooi hoog ook!

18

Mooi en die strik heel chique!

19

De striktaart is superchique en de Cars heeeeel mooi gepuzzeld!

Wat een heerlijke vullingen, Peggy!

Ik zie nog iets... van die bloemvormige taartbodems? Of zie ik dat niet goed? Waar vandaan??? Volgens mij hebben wij hier alleen ronde en vierkante...

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

Koenie schreef:

De striktaart is superchique en de Cars heeeeel mooi gepuzzeld!

Wat een heerlijke vullingen, Peggy!

Ik zie nog iets... van die bloemvormige taartbodems? Of zie ik dat niet goed? Waar vandaan??? Volgens mij hebben wij hier alleen ronde en vierkante...

Dat zijn gewoon taartkartons die wij hier bij de AVA kopen, het is gewoon een rond kartonnetje, niks speciaals aan hoor.  Ze zijn ook helemaal niet zo duur (al weet ik niet meer uit m"n hoofd hoeveel ze nu exact zijn).  Ze hebben ze ook in allerlei verschillende maten.