1 Laatst bewerkt door Karen75 (17-04-2008 22:02)

Onderwerp: Mijn 1e bruidstaart!!!!

Vorige week kreeg ik een mailtje of ik op korte termijn een bruidstaart kon maken en wat het kostte, nou dat allemaal gemailed en toen hoorde ik niks meer :(

Maar maandagavond om 23.00 kreeg ik een mailtje dat ze graag mijn taart wilden voor... VRIJDAG. Wow ik ff nagedacht maar toch ja gemailed met wel erbij dat ze hem zelf moeten komen halen, dat is geen probleem want de taart is voor hun bijna bejaarde vader die gaat trouwen!

Morgenochtend word die opgehaald maar ik ben eigenlijk best trots en kan niet wachten met showen!!!;)

onderste taart:
lemon curd en citroenkwarktaartpudding

middelste taart:
banketbakkersroom en aardbeienjam

bovenste taart:
kersenvlaaivulling en chocoladefudge

http://www.familiebunschoten.nl/kcc/fotos/specialegelegenheden/bruidstaartbovenkant.jpg
http://www.familiebunschoten.nl/kcc/fotos/specialegelegenheden/bruidstaartgeheel.jpg

en nu maar heeeeeeel hard duimen dat tie niet inzakt daar ben ik ZO bang voor....

2

Re: Mijn 1e bruidstaart!!!!

mooi geworden en dat op zo'n korte termijn.
heb je er taartkartons tussen en deuveltjes eronder gedaan??

groetjes Ria www.ricake.nl Eetbare printservice(ruim 11 jaar ervaring) workshops & verkoop benodigdheden, auteur.
mede-organisator www.taartentrends.nl @Utrecht.

3

Wauauauauauw, die is ontzettend mooi

Lieve taartgroetjes van Annemieke!!!
http://www.mijnalbum.nl/Album=ITO7BKL3

4

dankje!
ja ik heb taartkartons ingepakt in huishoudfolie en in elke taart 7 mikadostokjes ( je weet wel die koekjes) die gingen ind ecember ook prima.

zou het houden??!!!

5

jawel Karen, niet twijfelen anders ga je vanavond niet slapen.
Taart ziet er super uit zeg! Net alsof het zachte kussens zijn, met hartjes. Erg leuk gemaakt! En dat op zeer korte termijn. Super!

Groetjes Tweety!

Wat een mooie taart!

heb je gewoon uitstekertjes in de vorm van hartjes gebruikt?

Groetjes, mireille

LET'S MAKE CAKES, NOT WAR!
http://www.mijnalbum.nl/Album=K4HUVYIU

7

echt super mooi gemaakt... Lief zo met die hartjes is weer eens een andere manier.

Groetjes van Miranda
Voor meer taartjes: www.miertjestaartjes.mijnalbum.nl

8

Tuuuuuurlijk gaat dat goed...

... ik straal even wat 'stevigheid' door... pfffhhfhfhfhf... zooooo, helemaal goed!

Wat een kunststuk... wat prachtig en wat lekker!!!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

9

Mooi gemaakt..............met recht trots en morgenochtend ziet hij er precies hetzelfde uit als op de foto :Y

Alles goed???? nee 3 fout

10

Oh Karen, wat heb je dat leuk gedaan. En dat zonder echte voorbereidingstijd. De uitstekers op deze manier gebruiken, ga ik onthouden. Staat erg leuk! Ik duim vannacht voor je en morgen zal het stralende bruidspaar genieten van het aansnijden van deze taart.

Groet, Jolanda

11

Wauw wat een leukerd, heel mooi gemaakt. Heb je een beetje kunnen slapen? Is hij niet ingezakt? Twijfel ik niet aan hoor.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

12

bedankt voor alle complimenten,
ik heb goed geslapen maar was om half 7 wakker en ben naar de koelkast gerent om te kijken bibber bibber de doos open gemaakt....

ppffff nog helemaal mooi!!!!

13

Wat een prachtige taart heb je gemaakt en dat op zo'n korte termijn!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

14

Hoi Karen,
Wat een fantastische taart en wat fijn dat ie nog staat hahaha. Spannend is dat he!
Moet binnenkort ook een stapel van 3 hoog maken en dat stapelen is het enige dat ik echt heel spannend vind. Denk dat ik toch maar kunststof dowels ga aanschaffen.
Ik vind je taart er zo lekker "zacht" uitzien! De vulling klinkt ook jammie. Kortom, een groot succes! Nu lekker van je weekend genieten (of moet er misschien nog meer taart gemaakt worden)
Groetjes,
Monique

15

Ja, de taart ziet er zacht uit, dat dacht ik ook meteen! Haha.

Mooie rustige elegante taart.

16

Wat een mooie taart!! Ik moet voor vandaag een heel ander soort bruidstaart maken, maar wel ook 3 lagen.....ik ga nu snel aan de slag, dan heb ik misschien nog tijd om tussendoor adem te halen!

Je hart fluitsert, luister goed!

17

pfff.....wat een werk allemaal. Prachtig gedaan.
werk ze vandaag ;)

18

knap hoor zo'n last minute taart mooi gemaakt zeg! en hij klinkt zeer lekker

Kijk gerust eens in mijn taartenalbum
http://www.creabrigitte.mijnalbums.nl

19

Wat een stress! Maar wat heb je er een prachtige taart van gemaakt! Heel stijlvol en elegant!

groeten Annemieke
Cake It

20

Geweldige bruidstaart,leuk al die harten erin gedrukt,ziet er heel romantisch uit en dat rood en wit is ook heel mooi.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

21

Wat een mooie bruidstaart Karen. En dat in een paar dagen bedenktijd. Petje af. Mooi gemaakt. Super

Corinne
Sugar & Flour

22

Hij is mooi hoor! De ingedrukte hartjes komen me bekend voor. Simpel maar een ontzettend leuk, chic, effect vind ik.

23

Mirand@ schreef:

Hij is mooi hoor! De ingedrukte hartjes komen me bekend voor. Simpel maar een ontzettend leuk, chic, effect vind ik.

whahaha ik heb ff in je album gekeken leuk he die hartjes, heb je het idee ook uit feestelijke taarten???

24

Jaaa hij's leuk, vooral de strikjes met de hartenknopjes!! En klinkt ook heel lekker :D

25

specialcakes schreef:

Hoi Karen,
Wat een fantastische taart en wat fijn dat ie nog staat hahaha. Spannend is dat he!
Moet binnenkort ook een stapel van 3 hoog maken en dat stapelen is het enige dat ik echt heel spannend vind. Denk dat ik toch maar kunststof dowels ga aanschaffen.
Ik vind je taart er zo lekker "zacht" uitzien! De vulling klinkt ook jammie. Kortom, een groot succes! Nu lekker van je weekend genieten (of moet er misschien nog meer taart gemaakt worden)
Groetjes,
Monique

leuk he die bruidstaartopdrachten vind ik wel echt de kroon op het werk!
en weekend wat is dat?!
de 1e taart en de 1e lading cakes zijn gebakken de 2e lading cakes zitten in de oven en morgen ook nog een taart maken ( dus 2 taarten en  15 cupcakes voor mijn vriendin haar dochter )