1

Onderwerp: Color Mist Spray

Hallo allemaal, ik heb een bestelling voor een bruidstaart in juni en nou wil ik deze tweekleurig spuiten met color mist spray van Wilton. Mijn vraag is nu: hoeveel van die busjes spray zou ik nodig hebben? De formaten die ik wil bespuiten zijn 28 cm en 18 cm. Heeft iemand hier ervaring mee? Ook ben ik benieuwd of iemand vaak gewerkt heeft met Gold Lustre Spray en hoe het resultaat hiervan is. Alvast bedankt voor je reactie!

Life can be a series of magical moments, if only you let it...

2

Re: Color Mist Spray

als je een dun laagje over de taart wilt doen heb je aan een spuitbus meer dan genoeg...

Ik heb de pearl dust spray gebruikt bij een taart en daar mijn taart mee voorzien van een laagje parelmoer. Het resultaat is vind ik. ontzettend mooi. een egale parelmoer glans. (wat overigens ook in de rest van je keuken terug te vinden is ;) dus als je gaat sprayen zorg dat je dat eventueel buiten kunt doen of dat je het in een afgesloten ruimte doet (wellicht is een vuilniszak eromheen en daar een soort van tentje van maken iets of nee wacht een grote verhuisdoos of zo... ;) ).

affijn ik hoop dat je wat aan mijn antwoord hebt...

succes er mee

greetsz KiT

er is altijd wel een reden voor taart