Onderwerp: bruiloft-koekjes :)
Ik heb alvast even een voorproefje gemaakt voor give-away's voor áls ik ooit ga trouwen, dan lijkt me dit heel leuk om mee te geven.
Ja, als je dan toch gebroken diamanten hebt...
Uiteraard m
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » bruiloft-koekjes :)
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb alvast even een voorproefje gemaakt voor give-away's voor áls ik ooit ga trouwen, dan lijkt me dit heel leuk om mee te geven.
Ja, als je dan toch gebroken diamanten hebt...
Uiteraard m
Oh Mascha...wat een leuke koekjes heb je gemaakt...en kijk...waar die diamantjes wel allemeel niet goed voor zijn ...gaaaaaaf zeg!!!
Prijs...zou het echt niet weten
Echt heel erg super gaaf vooral die diamant. En de jurk en de taart ze zijn allemaal erg mooi. Misschien kan jke voor de prijs Karentje even mailen. Misschien heeft zij een goede tip voor je over de prijs.
Vind ze prachtig, alle drie.
Maar het jurkje vind super!!!
Ooh wat gaaf gedaan!! Die ring met diamant!
erg leuk geworden! Mooi!!!
O wat mooi zeg, erg leuk!
Heb geen verstand van prijzen
heel mooi zeg, vind de jurk tof
O, wat mooi! Het taartje is mijn favoriet!
He Mascha wat mooi alle 3!
Groetjes,
Annelies
wat mooi! heb je het toch gedaan, die diamant er zo in! knap. Ik vind dit koekje wel een 2 euro waard hoor.
Wauw, dat zijn leuke koekjes! Ik geloof direct dat daar heel veel tijd in zit! Ziet er erg leuk uit.
Leuk
Voor als je ooit gaat trouwen Misschien gauw even vragen aan je vriend... dan kan je ze zelf gebruiken
xxx
Echt gaaf joh waar komen die diamanten vandaan???
Prachtige koekjes
Oooo, gaaf Mascha!!!
De prijs? Ehm... ergens tussen 1,50 en 2 euro???
Moeilijk hoor... voor al dat werk en zoiets moois, een prijs bepalen...
Wat een supergave koekjes zeg. Helemaal top.
Jeetje wat een mooie koekjes!! Zal wel een heel karwei geweest zijn. Als ik zelf koekjes zou bestellen zou ik denk ik 1,50 per stuk zeker uitgeven aan van die mooie.
Oh kijk dat is nog eens een goed idee voor de diamantjes. Origineel hoor!
Qua prijs durf ik geen gooi te doen hoor! Vind dat zo moeilijk met koekjes.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » bruiloft-koekjes :)