1

Onderwerp: chocolate chips

Weet er iemand toevallig waar ik WITTE chocolate chips (of andere smaken) kan kopen? Ze moeten wel geschikt zijn om in de oven te bakken. Ik ben al er een hele lange tijd naar op zoek maar kan alleen de pure variant van Nestle vinden en de chips van de webshop.

Groeten,

Ellie

2

Re: chocolate chips

bedoel je die halve balletjes zeg maar? Die heten hier in de webshop callets en die hebben ze ook in het wit...

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

3

Hoi Jozien!

Bedankt voor je reactie! Jammer genoeg zijn die niet geschikt voor in de oven.

Groeten,

Ellie

4

hmmmm... Ik zie het nu ook...
Maar ik had toch ergens gelezen dat Inge zei dat het wel kom :think: Ik kan het niet meer vinden, dan vergis ik me zeker :S sorry!

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

5

Hoi Ellie,

Inderdaad kunnen bij ons alleen die pure in de oven, de bake in chips zeg maar, dat zijn bakvaste. Je kunt wel witte chocola in de oven doen hoor, alleen smelt het dan, als het zwaar is zoals van een blokje of van die callets, dan zit je nog met het punt dat ze kunnen "zinken" in je beslag (bijv. in cupcakes) en dan ligt alles op de bodem :S. Ik zou ook niemand weten waar ze dit hebben, in Nederland zijn die bakvaste in puur al moeilijk te vinden :(

Groetjes en succes met je speurtocht.

Inge

Groetjes, Inge
Deleukstetaartenshop & Taartopmaat

6

een vriendin van mij is eigenaresse van een chocolaterie in den haag. http://www.wijkfolder.nl/frederikhendri … agina=home misschien kun je mailen naar haar en ff vragen of ze iets hebben wat jij zoekt en anders kunnen ze er misschien wel aan komen? zeg maar dat je via mij bij hun uit komt ;)

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

7

Wat een leuk winkeltje! Daar ga ik zeker nog een keertje langs :-) Bedankt voor de tip!

Groeten,

Ellie