Onderwerp: Bloemen en vlindertjes...
Cupcakejes behorende bij de verjaardagstaart van Fleur.
Sugar & Flour
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Bloemen en vlindertjes...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Cupcakejes behorende bij de verjaardagstaart van Fleur.
Oh, jij hebt al zo'n leuk matje van de hebshop!!! (weet dus direct mijn verjaardagscadeautje )
Een mooi geheel heb je er van gemaakt!
Ziet er heel leuk en lente achtig uit. Mooi gemaakt
Die zijn leuk zeg!! Mooie kleurtjes ook bijelkaar!!
leuk hoor
super gedaan
erg vrolijk!
Leuk zeg...zie dat je de matjes hebt gebruikt...die wil ik ook!!!... hebben hebben...
heel leuk zeg, en vrolijk gezicht
Heel vrolijk... Leuk met de vlindertjes ook
Nou die zijn heel fleurig voor Fleur! Mooi!
Groetjes,
Annelies
Schattig!!!
Waauw, geweldig. Dat moet ook veel werk geweest zijn?
xxx
wat voor matjes zijn dat en waar koop ik die ?
En nog een vraag van mij....hoe maak je je vlinders ? waarvan ? en laat je die zo "opdrogen" ?
Groeten,
Dionne
wat voor matjes zijn dat en waar koop ik die ?
http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=1663
Deze is het!
En nog een vraag van mij....hoe maak je je vlinders ? waarvan ? en laat je die zo "opdrogen" ?
Groeten,
Dionne
Dionne,
Ik maak mijn vlinders van fondant (in dit geval was het regal ice - shell pink). Soms doe ik er wat tylose door, maar deze keer niet. Ik leg ze daarna in zo'n harmonica gevouwen karton en leg ze daar, in de juiste vorm gevouwen, in. Nachtje drogen... en klaar is Klara!
Ze zijn uitgestoken met een gewone uitsteker. In de webshop kun je setjes kopen van 2 vlindertjes. 1 groot, 1 klein.
Ik moet bekennen dat ik niet zo goed ben met de icing spuit. Dit is makkelijker.
Succes!
Dag Corinne,
Dank je wel voor de heldere uitleg. Ik heb al eens een poging gedaan tot het icing spuiten van vlinders maar dat is toch echt niet zo mijn ding (ofwel nog heel veel oefenen). Dus de uitstekers gaan op mijn wensenlijstje.
Groeten,
Dionne
Die zijn leuk!!! Mooie frisse kleuren...
welke uitstekers zijn het / (of vraag ik te veel?)
welke uitstekers zijn het / (of vraag ik te veel?)
Nee, is geen moeite. Heb het even opgezocht. Het is echt niets bijzonders, en ook nog niet eens heel erg duur. Kind kan de was doen. Hier komt ie:
http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ucts_id=94
Veel succes!
Heel erg leuk!
Mooiiiiii
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Bloemen en vlindertjes...