Re: Assepoester met stippen!
Jeetje wat gaaf zeg. En die assepoester zomaar nagemaakt zonder cursus, echt super!!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Assepoester met stippen!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Jeetje wat gaaf zeg. En die assepoester zomaar nagemaakt zonder cursus, echt super!!!!
Wat een mooie taarten!
Het bekleden van je tulband....wauw, dat je het hebt aangedurft, en hij is prachtig!
wat chique zeg, die tulband 
en verder is je assepoester echt heel erg tof
heel leuk! 
Oh erg leuk!
Dus je hebt biscuit gebakken in een grote tulband en daarna gevuld en versierd zoals je dat gewoonlijk doet? Normaal heb je toch een patroon van je tulband?
2 hele mooie taarten!!
Hoe bekleed je een tulband? Misschien moet je daar een howto van maken, ik kan me er niets bijvoorstellen 
Oh erg leuk!
Dus je hebt biscuit gebakken in een grote tulband en daarna gevuld en versierd zoals je dat gewoonlijk doet? Normaal heb je toch een patroon van je tulband?
Precies zoals jij het zo zegt! Tja en dat relief van de tulband smeer ik gewoon dicht met botercreme hoor. Had ook carmelvvbotercreme dus dat was heerlijk!
dat bekleden viel op zich mee. Tenmisnte ligt denk ik wel aan wat voor fondant je hebt. Ik gebruikte chocolade fondant 1:1 met marsepein. Dus dat is toch wat stugger en kan mee rhebben. Zou het dus nooit met ballina ofzo doen.
Ik maak de lap extra groot, en laat het vanuit het midden halverwege zakken in het gat. Dan duw ik met de onderkant van een glas (heb de standaard glazen van ikea) voorzichtig het fondant naar beneden. En vanuit daar ga ik bekleden. Net zoals bij een normale taart. Later snijd ik het rondje in het midden eruit. Deze keer lukt e het niet helemaal hoor, want duwde te hard met het glas en toen scheurde het. Nou ja even herstellen en ook goed!
Bedankt voor alle lieve reacties weer!
hmm... klinkt alsof je dat erg slim bedacht hebt!
super assepoester 
Nou Babs...het zijn weer twee prachtige taarten h
En ik maar zoeken naar een winniepicknick 
Je zussie's taart is leuk, mooie kleurencombi, maar je assepoessie........amazing.....
(en na mijn vorige gekl....T. met barbie/bratz met een tulband MOET ik gewoon ook een wondermold hebben
)
leuke taarten allebei, vooral die tulband heeft mooie kleuren. Je assepoester is ook mooi gelukt
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Assepoester met stippen!