Onderwerp: klein probeerseltje naar voorbeeld
het effect van de teddy tatty taart vond ik zo gaaf dat ik dat ook wilde proberen. pffffff ik wil ook altijd zo veel he? enne... ik ben altijd zo van eerst proberen en dan vragen. ik vond het erg leuk om te doen en ik weet nu inmiddels achteraf ook wat ik fout gedaan heb (dank je wel voor de tips Carla). des al niet te min vind ik hem best leuk geworden en wilde hem jullie toch laten zien. mijn jongste zoon van 9 is er helemaal weg van, zit steeds in de koelkast ernaar te kijken. het is maar een klein bolletje van 12 cm hoor 

) maar ik moet zeggen, ik vidn dit wel heel erg leuk om te doen en vooral dingen te proberen. vooral de kleurcombi's die ik hier op de site zie zou ik zelf vaak nooit verzinnen. ik kijk mijn ogen uit. ik hoop ervan te leren. ik ben wat kleur betreft nooit zo'n durfal, ik draag ook meestal zwarte kleding of een veilige spijkerbroek
, maar Pikachu doet het goed bij die leeftijd (ik heb ze ook rond die leeftijd). Ik heb hem zelf ook eens gemaakt en ik vond het een mormel om te boetseren hoe makkelijk hij ook lijkt. Die van jou is goed gelukt! 
. hij vindt hem te mooi om op te eten, hij moet van hem de vriezer in en als er iets byzonders is wil hij hem pas eten, niet zo maar dus.