1 Laatst bewerkt door kwebbeltje (16-04-2008 13:18)

Onderwerp: nieuw taartje voor buurmeisje.

heel wat eisen dus best moeilijk
het moest een chocolade taart zijn, met kersen en vanille creme ;)
choco fondant en pastel kleuren bloemetjes en ik had ook van die zilveren parens gezien op je website dus dat wil ik ook, niet te druk enne verder heb je de vrije hand (eh, hoezo nog de vrije hand :) ) ik had van te voren al 20 euro gezegd, heb er wel bij gezegd dat dit eenmalig is en dat ze maar reclame voor mij moet maken. normaal kost deze taart 25 euro ;)
ik heb hem vanmorgen gemaakt en net weggebracht. ze was er helemaal hoteldebotel van. zij en haar zusje hebben hem in ontvangst genomen en de ohhhhs en ahhhs bleven weer komen. ze zei dat ze nog nooit zo'n mooie taart had gehad op haar verjaardag.
hij is dus vrij eenvoudig, aan de zijkant zitten verder nog wel bloemetjes met pareltjes.
http://pic70.picturetrail.com/VOL1824/10962777/19492378/313478905.jpg
http://pic70.picturetrail.com/VOL1824/10962777/19492378/313478904.jpg

hmmm. door de flits zie ik nu dingen die mij in het echie niet opvielen. en ik kreeg zojuist nog een mailtje van haar dat ze er helemaal weg van was en elke keer ff ging kijken nog. ;) dat horen we graag :-)

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

2

Re: nieuw taartje voor buurmeisje.

leuk taartje

groetjess

3

Hmmm ziet er erg goed uit

Ik geef je een taartje mijn taartje
Ik geef je een taart elke dag

Dit is een hele leuke taart geworden, hoor.  Ze gaat zeker reclame voor je beginnen maken nu.

5

Een hele leuke taart!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

6

Een mooie taart. Je blijft ook aan het bakken he?

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

7

ehm... na mijn bestelling die ik vandaag gedaan heb, moet ik ff een koopstop inlassen (van mijn hubbie dan ;) ). gelukkig heb ik wel een flink voorraadje en kan ik nog ff vooruit. het verdient zich straks natuurlijk wel weer terug, hoop ik tenminste, maar voor de afgelopen tijd was het best een flinke uitgave.

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

8

Echt een leuke taart! Super!

Groetjes Tweety!

9

Jij blijft maar gaan! Ziet er mooi uit, mooi crimperrandje! Ik durf er nog steeds niet aan....maar wil zo graag.

Groet, Jolanda

10

ik vind die crimpertjes erg leuk maar ook makkelijk. ze geven een simpel taartje net ff dat tikkie meer en luxe uitstraling. het lijkt alsof het heel wat werk is maar in weze heb ik dat binnen 1 minuut gedaan. en natuurlijk niemand van mijn klantjes het geheim vertellen ;)
je moet het gewoon eens doen met ene simpel probeertaartje, je zal zien dat het je lukt. probeer het ander eers door een lap fondant of marsepein ergens overheen te vouwen (dummie of koekdtrommel, pan iets wat de vorm van een taart heeft??) en gewoon gaan met die banaan.

11

Hihi...idd weinig vrije hand, maar wel leuk geworden!!

Je hart fluitsert, luister goed!

12

Heel simpel maar wel erg leuk!!

13

Jaaaa... tuurlijk ga jij je kosten zo langzamerhand eens terug verdienen...

.. je maakt niet nogal wat moois zeg! Maar eh... niet te goedkoop he!!!

Zo'n mooie, lekker gevulde, goed gedecoreerde taart vind ik wel meer waard dan 25 euries hoor!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

14

Less is more gaat ook hier weer op! Mooi gemaakt en die crimpers ga ik in de toekomst ook maar eens proberen. Maar ook ik heb een koopverbod gekregen.
Manlief vind dat ik even wat minder moet inslaan.

Groeten van Nicole

15 Laatst bewerkt door kwebbeltje (16-04-2008 18:25)

lenicole schreef:

Maar ook ik heb een koopverbod gekregen.
Manlief vind dat ik even wat minder moet inslaan.

ow, gelukkig ben ik niet de enige.  :O
ik heb hier gelukkig hele lieve dames in de buurt zitten (5 min. afstand) die al gezegd hebben dat ik wel eens iets mag komen lenen, maar ik vind dat toch niet zo erg prettig, je stoort een ander vaak dan toch weer. maar wel lief aangeboden en misschien maak ik er wel eens gebruik van als ik iets speciaals wil en ik heb dat zelf niet.

16

Koenie schreef:

Maar eh... niet te goedkoop he!!!

Zo'n mooie, lekker gevulde, goed gedecoreerde taart vind ik wel meer waard dan 25 euries hoor!

het is een taart van 22 cm wat zou ik hier dan voor moeten vragen? en hoeveel stukken kunnen er eigenlijk uit? ik ging uit van 10 tot 12? maar misschien moet er hier ook al een ring overgelaten worden in  het midden? en dan meer stukken???

17

Brenda meid...wat een leukerd :Y

Inderdaad...less is more...

Leuk h

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

Het blijf een leuke combinatie dat bruin en roze.

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

19

Mooi!

20

Hartstikke leuke taart!

21

Je maakt mooie dingen. Dit is ook een mooierd.
25 euries lijkt mij ook wel redelijk voor die grootte...............maar misschien zit ik ook wel mis............

22

dit is wat er o.a. in de email stond omdat ze nog wilde laten weten hoe haar ouders de taart vonden.
"Ze vonden 'm thuis wel mooi, maar in verhouding natuurlijk wel duur..."
hier word ik niet vrolijk van natuurlijk, ze heeft er nu 20 euro voor betaald..... :S