Onderwerp: mag niet met fondant of marsepein ..:-/
Iemand vroeg mij een taart te maken voor 10 personen
maar ze mogen allemaal geen marsepein en fondant :-/
het moet ene van cars zijn
ik dacht een ganache taart maar dan :-/
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » mag niet met fondant of marsepein ..:-/
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Iemand vroeg mij een taart te maken voor 10 personen
maar ze mogen allemaal geen marsepein en fondant :-/
het moet ene van cars zijn
ik dacht een ganache taart maar dan :-/
icing spuiten misschien? ik heb het zelf nog nooit gedaan, maar met een beschrijving wordt het al wel iets duidelijker en moet het wel te doen zijn denk ik. tekening in een showmapje daaroverheen lijntjes overtrekken/spuiten met icing, drogen en dan met iets vloeibaarder icing inkleuren? tis maar een ideetje hoor, weet niet of het goed is. we horen vast nog wel meer idee
dat zou ik wel eens willen proberen, maar dan wil ik wel heel goed weten hoe het moet , want lijkt mij een beetje moeilijk, met het horen van breken icing ofzo
Dan maak je er een van slagroom en zet je er auto,s van cars op.
Moet ik ook maken half mei
Ik heb van de week voor de kampioenswedstrijd van mijn zoon a.s. zaterdag "gouden" cups (je weet wel, wereldbekers etc) gespoten van icing. Inderdaad een voorbeeldje gezocht op internet, dit een aantal keren afgedrukt op een A4tje, in een pastic mapje gestoken, het plastic mapje licht ingevet en daarna eerst de buitenranden gespoten in "harde" icing en daarna ingevuld met vloeibare icing. Je moet het wel een nacht laten drogen, omdat het op plastic ligt droogt het niet snel. Maar ze zijn wel perfect gelukt, dus het kan wel! Moet ook met cars kunnen, lijkt mij!
Tessa
welke icing is dat?? op het filmpje?
http://www.cliksecrets.com/cake-videos.php
thx met de uitleg over de icing
als je het vloeibaarder wilt, wat water bij doen he?
Sorry, blackangel, had niet in de gaten dat je uit Belgie kwam, vandaar het tonnetje hahahaha
Gr Bettie
Mag je geen ganachetaart maken met een geboetseerde cars en andere decoratie in marsepein of fondant? dat kunnen ze er dan makkelijk afhalen?
misschien met een fotoprint van ouwel??
merci iedereen voor het mee denken, tja dat tonnetje,lol :-)
ze wil het met slagroom
dat zal ook mijn eerste keer worden hoor volledig in slagroom, hopelijk lukt me dat :-/
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » mag niet met fondant of marsepein ..:-/