Onderwerp: Spiderman cupcakes
Voor Sven die vrijdag 5 wordt...dit is de 1e lading...ik moet nog 36 stk maken
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Spiderman cupcakes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor Sven die vrijdag 5 wordt...dit is de 1e lading...ik moet nog 36 stk maken
hoi anne brit
wat een leukerds zeg, je moet er nog een stel maken zei je, kun je ze gemakkelijk in de vriezer doen dan, ik neem binnen kort afscheid van mijn collega's en wil ook cupe cakes maken maar ja zoveel op een keer want de clienten van het verpleegtehuis wil ik ook trakteren, dus ik dacht misschien kan ik ze wel van te voren maken en een dag voor dat ik trakteer decoren.
graag advies van je
groetjes diana
Waaaaaw deze zijn echt super. Hoe heb je het hoofd van spiderman gemaakt met alleen rolfondant? Wat een werk zeg. Helemaal super.
Groetjes Natascha
ooh wat een werk, maar wel heel mooi! ( hoe lang ben je er mee bezig geweest?)
hai Anne Brith,
ook ik ben erg benieuwd naar de manier waarop je al die spidermannen heb gefabriceerd! heb je ze gespoten van icing??
Mijn zoon wordt namelijk de 30e ook 5 en ja...er staan hier ook heel veel cakejes in de planning......maar welke ..??
gr Nina
hoi anne brit
wat een leukerds zeg, je moet er nog een stel maken zei je, kun je ze gemakkelijk in de vriezer doen dan, ik neem binnen kort afscheid van mijn collega's en wil ook cupe cakes maken maar ja zoveel op een keer want de clienten van het verpleegtehuis wil ik ook trakteren, dus ik dacht misschien kan ik ze wel van te voren maken en een dag voor dat ik trakteer decoren.
graag advies van jegroetjes diana
Hoi Diana,
misschien vind je het goed als ik ook probeer te antwoorden? CC's kun je heel goed in de vriezer bewaren, en de decoraties kun je natuurlijk ook van tevoren maken en bewaren (in een doosje, op een snijplankje met huishoudfolie eroverheen, of onder een stolp). Dan heb je lekker veel voorwerk verricht en hoef je minder te stressen op de dag zelf (of de dag ervoor)....
Anne Brith: je cc's zijn supercool... wat een klus... maar schitterend resultaat!!!
Wauw wat een mooie stoere cc`s zeg.
Stoer hoor!! En wat veel....
Vind ze ook nog origineel. En ook ik vraag me af waar je de spidermanhoofdjes van gemaakt hebt.
Leuk zeg, maar wat een werk.
Jeetje Anne Brith...wat een werk...pffff...heb je nog zoveel tijd over???
Ze zijn onwijs leuk gemaakt
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Spiderman cupcakes