Re: Elfjes
Erg schattige taart!! Heel lief 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Elfjes
Erg schattige taart!! Heel lief 
Ooooooh, echt superlief is ie!
superleuk...zou ik hen op ons pagina mogen showen??? met je naam en website erbij natuurlijk??
Super lief!
wat een super lieve meisjes taart mooi hoor
hij is heel erg leuk!!
Wat een schatje!!!!!
Geweldig lieve en leuke taart,mooi geboetseerd die leuke elfjes,schattig.
Ahhhhh, wat een schattige taart!
wat een moppies die elfjes
wat een lieve en vrolijke taart zeg!
lief!!
heb je een close-up van alle elfjes? zitten er ook lijfjes onder de kleedjes? jij moet echt een how-to voor ons maken van die elfjes! en veel foto's plaatsen!
Wat een leuke reacties! Ik heb nog twee foto's. Nog een elfje en alle elfjes op een rijtje. Overigens heb ik inspiratie opgedaan voor deze elfjes op cakecentral.com. Ik had fairy ingetypt en toen kwamen er elfjes tevoorschijn waarop ik mijn elfjes gebaseerd heb. (Maar ik vind de mijne veel liever geworden, hi hi).

Ze zijn eigenlijk heel makkelijk te maken.
Twee beentjes maken, peervormig stuk marsepein erop drukken. Met een grote bloem of margrietuitsteker een jurkje over de benen en lijfje draperen. Armpjes maken en vastplakken. Over de armpjes weer een rondje van de bloemuitsteker of margrietuitsteker neer leggen. Vervolgens een balletje draaien voor het hoofd. Zwarte mini-balletjes voor de ogen, een klein rond balletje voor de neus en met een kleine ronde uitsteker de mond maken. Haren met de knoflookpers maken en dan verschillende bloempjes/blaadjes/kransjes op de haren leggen.
De vleugeltjes heb ik gemaakt van fondant met tylose. Vorm op papier tekenen, vervolgens op marsepein overtrekken en met de mini-bloemetjes uitsteker gaatjes gemaakt. Laten drogen en later op de rug van de elfjes geplakt.
En voila!
superleuk...zou ik hen op ons pagina mogen showen??? met je naam en website erbij natuurlijk??
Is goed hoor!
wauw wat prachtig zeg, had je een howto of helemaal zelf gemaakt die elfjes?
Ooooohh wat een schetige elfjes!! Mooie taart!!
ohohoh, ik weet niet wat ik moet zeggen.
Hij is echt super, prachtig, sprookjesachtig, meisjesachtig, gewoon h
wat een lieverdjes!!
wauwwwwwwwww mijn dochters staan naast me die wil ik ook mamma......
Ik ga dit straks samen met mijn meiden proberen met klei te maken
(zullen alleen niet zo goed worden als van jou)
wauw wat prachtig zeg, had je een howto of helemaal zelf gemaakt die elfjes?
Nee, gewoon zelf gemaakt.
Wat lieeeeeef !!! Geweldig mooi gedaan. wat een schatjes. ik heb hem even opgeslagen.
Ooooooo wat een schatjes! Lieve kleurtjes, past helemaal bij die lieve koppies!
En nog een how to, ook! Ik ga ze een keer maken, hoor!
Oh wat gaaf zeg! Had deze dus bijna gemist. Gelukkig zag ik hem op tijd nog.
Echt leuk gemaakt!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Elfjes