Onderwerp: Hoe vervoer ik 100 mini Cup Cake's????
Dames,
Ik moet voor een bruiloft 100 mini Cup Cake's met een toef botercreme vervoeren.
Ik ben zooooooo bang dat het gaat schuiven enz??
Heeft iemand nog iedeen??
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Hoe vervoer ik 100 mini Cup Cake's????
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Dames,
Ik moet voor een bruiloft 100 mini Cup Cake's met een toef botercreme vervoeren.
Ik ben zooooooo bang dat het gaat schuiven enz??
Heeft iemand nog iedeen??
Ik las hier pas de "punaise-methode". Is dat wat? Punaises door de doos steken, met plakband vastzetten en daar de cupcakes op.
dat is even slim, zouden die dan lang genoeg zijn?
En als punaises niet lukken -omdat ze inderdaad misschien iets te kort zijn- zou je gebruik kunnen maken van splitpennetjes.
Je weet wel, van die goudkleurige 'rondjes-met-2-benen' (zegt m'n jongste altijd) waar je papieren armpjes en beentjes aan de romp van je geknipte paashaas mee kon laten bewegen?
Hm, 't wordt er niet duidelijker op, heb ik het idee... hahahaha... eerst maar eens koffie zetten...
Je kan bij ikea bijv ook anti schuifmatten kopen. Weet niet hoe het heet. Maar het zijn van die grijze of witte rollen. Even op maat knippen van de doos en ze daar opzetten.
Voor achter in de auto kun je ook van die dingen kopen met klitterband waar je een doos mee vast kan zetten zodat die niet kan gaan schuiven. Aan elke kant zo`n ding en klaar.
Sorry kom even niet op de naam. Maar automat en halfords verkopen ze iig.
Ja, die antislipmatjes kun je op rol kopen in Belgie koop je die bij een doe het zelver dus ik denk bij jullie dan ook wel, maar daar lukt het vast mee wij gebruiken die in de mobilhome en alles blijft op de plaatst staan zelfs de senseo.Veel succes groetjes Nicole
Persoonlijk vind ik een antislipmatje iets hygienischer (schrijf je dat zo??) dan een punaise of splitpen. Laat je even weten hoe je het uiteindelijk hebt gedaan??
Persoonlijk vind ik een antislipmatje iets hygienischer (schrijf je dat zo??) dan een punaise of splitpen. Laat je even weten hoe je het uiteindelijk hebt gedaan??
Dat is ook mijn gedachte. OF je moet de punaises sterileseren en dat is ook al weer zo iets.
Hallo dames,
Nou goeie tips!!! Alleen denk ik dat die antislip mattjes niet echt gaan werken.
Maar ik ga het nog wel even proberen.
Ja, punaises en splitpennetjes zijn misschien niet zo hygienisch... is ook wel wat voor te zeggen...
Stukje dubbelzijdig tape aan de onderkant??? En dan van dat tape dat, wanneer je het lostrekt, niet gelijk het halve cupcakeje meetrekt???
En anders zou misschien zelf iets kunnen maken? Bijvoorbeeld 100 plastic bekertjes en dan de bodem (plus 1 centimeter) afknippen, die vastplakken in een doos en daar de cakejes in??? 't Is even wat werk (als ik het zo bedenk lijkt het me mee te vallen), maar je kunt het vaker gebruiken en het is een relatief goedkope oplossing???
lege eierdozen? Maar da's misschien ook niet zo hygienisch. En je moet wel veeeeeeeeeeel eieren consumeren...
lege eierdozen? Maar da's misschien ook niet zo hygienisch. En je moet wel veeeeeeeeeeel eieren consumeren...
Nou die gaan er bij mij wel doorheen hoor hihihihih
eierkartons (voor 30 eieren) met folie er op. is natuurlijk ook een idee
Of ter plaatse pas opspuiten.... Maar dat is vast niet handig. Of ze opspuiten en niet te dicht langs de rand en dan ervoor zorgen dat ze strak in de doos staan. Zonder ruimte om te gaan schuiven.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Hoe vervoer ik 100 mini Cup Cake's????