Re: mijn demo taartje van de koenie en bien freubeldag. :D
Enne...hoelang duurde die demonstratie dan?? Ik zou hier daaaaaagen over doen hihi! LEuk Wendy!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » mijn demo taartje van de koenie en bien freubeldag. :D
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Enne...hoelang duurde die demonstratie dan?? Ik zou hier daaaaaagen over doen hihi! LEuk Wendy!!
Super Wendy!! Echt handige tips heb je gegeven zeg. Je taart is een plaatje geworden! 
Oh men! wat een schattig taartje. Wat moet je er nou toch van zeggen. Groooot talent!
Aaaah, wat een snoeppie! Die slofjes.... om op te vreten! (Toch?
)
Wat een schatje Juf Wen, ik hoorde al van Nicole dat je er zaterdag was geweest.
Ik vind vooral die baby helemaal te gek. Ik zie je 5 mei.
groetjes aan Liam en Ruud. ( leuke foto's van Liam trouwens de rest ook hoor)
Wendy meid, ik was helemaal versteld hoe je zo snel een super mooi taart kon maken. Je bent niet voor niks Wendy, maar toch! Vondt het echt een eer om jou generale repetitie te mogen volgen. Super tips!
Super leuke taart, knuffels, babytje, slofjes, matras en deken.
Dat is nou nog het meest frustrerende: dat matras was er denk ik in nog geen kwartier (iedereen zat met verbazing te kijken hoe je de randenuitstekers op deze manier kan gebruiken....en dan uit de losse pols nog even de streepjes op de zijkant en een randje bovenop), la la la, en dan binnen een zucht de eerste boetseersels. Nog maar niet te spreken over dat dekentje......... En terwijl er uit mijn handen helemaal niets meer kwam, was Wendy met iedereen in gesprek, kwam bij alle tafels, en maakte ondertussen nog even slofjes, beertje, baby. Wat een talent !!!
ooooooooooo,wat knap!!!!
Prachtig, dit zou ik nu ook willen kunnen maarja Wendy haar workshops zitten al vol tot aan de zomer en woont ze geloof ik ook een heel eind bij mij vandaan(Belgie), maar zelfs die afstand zou ik willen doen om dat te kunnen.Echt klasse.Groetjes Nicole
Heel erg leuk!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » mijn demo taartje van de koenie en bien freubeldag. :D