1

Onderwerp: invriezen

Ik weet ondertussen dat je een afgewerkte taart kan invriezen, en hoe je die ook het best weer uit te vriezer haalt (dank je wel Do!)

Dus ik veronderstel dat je een net gebakken biscuit ook kan invriezen?
Hoelang is deze houdbaar in de vriezer? En hoevaak kan je hem opnieuw invriezen?

Ik dacht

2

Re: invriezen

Ik doe het maar een keer invriezen...

Dus als ik de taart gevuld en bekleed dan in de vriezer, kan eventueel later gedecoreerd worden OF biscuit bakken en dan in de vriezer om later in de week te vullen en te bekleden/decoreren.

Hoe lang die in de vriezer houd? Geen idee...bij mij blijven ze hooguit een week in de vriezer ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

3

met biscuit kan volgens mij niet heel veel fout hoor. Dus een kapsel uit de vriezer vandaan vullen en bekleden en opnieuw invriezen lijkt me niet heel veel kwaad kunnen.
Maar goed....misschien is dit advies regelrecht tegen alle gezondheids en hygiene codes in .....

4

Biscuit kun je droog invriezen en als taart nog een keer. Dat gaat prima, qua gezondheid- of hygi

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

5

Ja, hebook wel eens eerst alleen het kapsel ingevroren en later compleet gevuld en bekleed. Het smaakte prima en vers.

6

gaat je marsepein erna dan niet zweten als het uit de vriezer komt?

Groetjes, Anne

7

Ja dat gaat het :Y Rustig laten ontdooien (eerst in de koelkast, dan pas erbuiten) en er vanaf blijven tot het droog is.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

8

Bedankt voor de vele nuttige reacties!!!

xxx