1

Onderwerp: Botercreme mislukt door halvarine

ik heb gisteren botercreme gemaakt maar ik heb het dus met smeerboter/halvarine gemaakt. Nu is het te dun, kan ik het met margarine of roomboter bij voegen zodat het wat harder word of is dat niet handig? kan ik het beter weg gooien?

2

Re: Botercreme mislukt door halvarine

Nee, dat moet je daar ook niet van maken. Ik denk dat je het beter kunt weggooien en nieuwe maken van roomboter, poedersuiker en naar keuze smaakje en/of kleurtje. Is zo gebeurd.

3

nee dat kun je idd echt niet gebruiken. In halvarine zit veel meer water als in echte boter dus je hebt dikke kans dat je fondant of marsepein daarvan zal gaan smelten.

Groetjes Wendy
Morgen maar weer eens géén SAS-dag...

4

Geen 'boter' uit een kuipje gebruiken, maar 'boter' uit een pakje met papiertje erom. Roomboter is :P :9 , maar andere kan ook...

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

5

Geen 'boter' uit een kuipje gebruiken, maar 'boter' uit een pakje met papiertje erom. Roomboter is :P :9 , maar andere kan ook...

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

6

Zelf heb ik nog nooit halvarine gebruikt,al vanaf het begin gebruik ik roomboter en heb of hoor nooit geen klachten,dus blijik lekker hierbij en het smaakt superlekker.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl