Onderwerp: 3 van mij en een paar van mijn dochter!
Ik heb zo uitgekeken naar de freubeldag, dat ik bijna vergat dat ik ook nog wat bestellingen had! Vrijdag eentje en vanochtend twee maar mijn agenda is voor de aankomende twee weken (en nu ga ik heel zachtjes praten...) leeg... :shhh:
"Duurt nooit lang, wedden?" -sprak mr. Vanille Vla vanmiddag. En ik denk dat ie gelijk heeft, dus ben ik, o, o... zo verstandig (ahum), de weddenschap niet aangegaan...
Goed... daar gaan we:
Voor Tess "een taart met veel kleurige ballonnen, cadeautjes, vlinders en een badeend". Huh? Goed verstaan, een badeend? Ja, een badeend. Oke dan...

Vulling: banketbakkersroom en aardbeienjam (op verzoek).
En dan een stapel met ons gele clowntje. Ditmaal voor Carlijn. Moest rustig blijven. Oef, da's moelijk voor mij hoor...
Maar mama Carlijn was er h-e-l-e-maal weg van:

En als laatste een taartje voor de juf van mijn neefje. Zij is onlangs geopereerd en komt morgen weer terug op school. Daar moet een taartje op gegeten worden!

Vulling: 2 lagen aardbeienvlaaivulling, 1 laag botercreme, 1 laag gesmolten pure chocolade.
En dan ook nog even de twee (of eigenlijk 5...) creaties van mijn dochter Iris, die gisteren mee was naar de freubeldag. Bien had zoveel te knutselen geregeld (dat was werkelijk fantastisch, Bien!!!) dat de kinderen bijna niet toekwamen aan het versieren van cc's en taartjes. En ook daar had Bien voor gezorgd...

www.taartenvankoenie.nl

)