1

Onderwerp: Ben10

Vraag me niet wie of wat het is, schijnt een tekenfilm te zijn of een spelletje!??!

Gelukkig werd het plaatje aangeleverd.

Wilde het op de freubeldag puzzelen, maar daar is natuurlijk niets meer van gekomen, dus mocht ik 's avonds (lees 's nachts) aan de bak.

Toen ie klaar was stonden het huilen me nader dan het lachen, want wat vind ik hem vreselijk. Maar ziek zijn, geen tijd, geen inspiratie zijn dodelijke dingen voor een taart maken. De ontvanger kwam hem zelf niet halen, gelukkig maar, want ik schaamde me kapot. Ben de hele dag er een beetje van van slag geweest en had me al voorgenomen gewoon eerlijk te zijn en hem de helft van het geld terug te geven. Twijfelde nl ook nog of de vulling wel helemaal lekker was en goed gemixt!?!?

Krijg ik net een mail: Terry geeft de kok een 10+++++, hij is dus in de smaak gevallen, pffffff. Maar zo'n soort plaatje doe ik nooit meer, kan daar gewoon niets mee!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-XBPJA6CV.jpg

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

2

Re: Ben10

Haha! Makkelijke klanten zijn het halve werk! :lol: Maar ik vind hem netjes geworden hoor! (alleen het plaatje had misschien iets groter gemogen! ;) )

3

Tja, soms heb je van die dagen: dan wil/moet je te veel: Een fr

4 Laatst bewerkt door paloma (13-04-2008 18:03)

Jij kan er niets mee zeg je, maar de ontvanger wel,
die heeft 'm lekker laten smaken en vond 'm vast fantastisch.
Persoonlijk vind ik dit echt een jongetjes taart, (of was het voor een meisje?)
dus missie geslaagd zou ik zeggen.
Maarre lange dag voor jou geweest zeg, en dan ook nog een taart.
Pffffffff.

Groetjes Lupe Foto's http://lupe.haaralbum.nl/
WINKEL/WORKSHOPS/ZOETERMEERhttp://www.taartencentrum.nl/

5

O Bien, ik weet dat je er al zo tegenop zag en dan ná zo'n dag nog aan de slag...pffffff alleen daarvoor al petje af!!

Maar zoals zovaak als we zelf totaal niet tevreden zijn vond de ontvanger hem dus w

Lieve taartgroetjes van Annemieke!!!
http://www.mijnalbum.nl/Album=ITO7BKL3

6

Nou ziet er goed uit hoor.

en dat terwijl je niet lekker bent en geen inspiratie heb.

ziet er toch goed uit. :)

groetjes marlies

7

Jemig Bien zou het in de lucht hebben gezeten afgelopen nacht ??????
Ik snap wat je bedoeld hoor, maar toch zie ik ook en leuke taart op de foto.....

Als het pad der vriendschap niet regelmatig wordt betreden, groeit het dicht.

Less is more he schat...
Ik vind hem mooi..

xx mo

Nou vanaf hier niets mis mee hoor al zou ik ook niet weten wat het uhhh hij is maar goed aldus de jarige geweldig en dat is wel fijn!

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

10

Ik ken hem ook niet maar je taart is goed gelukt.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

11

Ach meid dat jij nu nog tot midden in de nacht hebt zitten klooien aan die puzzel zeg. Je was inderdaad al niet lekker en had ook nog eens zo voor ons lopen zorgen. tja dan kan het ook niet anders dan dat je je zo voelt. Maar dat wil niet zeggen dat je taart niet goed is hoor, dat zie je wel aan de reactie van de ontvanger.
Je hebt er iets leuks van gemaakt hoor!

12

't Was een van de eerste dingen waar we over spraken, gisteren: "Ik heb nou toch weer een thema Koen, Ben10... wel eens van gehoord? En een plaatje... ik kan er niks mee!" Ik hoor het je nog zeggen...

... en kijk nou toch eens: ik heb het plaatje gezien meiden; het is 'm gewoon helemaal...  en ook "Terry 11" is helemaal gelijk aan het origineel...

Wat moest erin???

xx

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

13

Ben10, nog noooooit van gehoord!! Het is in elk geval een stoere jongenstaart geworden en de ontvanger was helemaal tevreden, wat wil je nog meer!!

Ik vind hem dus ook mooi!! ;)

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

14

*neemt petje af voor Bien, die na zo'n superdrukke dag als gisteren nog even zo'n taart in elkaar draait!*

Je hart fluitsert, luister goed!

Ik vind het ook erg mooi!

16

Meid, ik ken ben10 wel niet (wel de ben van de telefonie :lol: ) maar je hebt t toch maar weer voor elkaar, en ondanks je er zelf niet helemaal tevreden mee was, hij ziet er goed uit, en van de ontvanger een dikke 10 plusserdeplus krijgen moet genoeg zeggen.
En tja, zo'n dag organiseren, ons verzorgen, zelf niet lekker en 's avonds nog een taart inelkaar zetten............petje af (ik heb me laten organiseren en verzorgen en ik zag het gister ook helemaal niet zitten die taart :D)

Alles goed???? nee 3 fout

17

Ken het item niet,maar je puzzel is heel goed gelukt,top.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

18

Het is zo'n typisch Nickelodeon filmpoppetje volgens mij. Zo naargeestig als de pest! Ik snap precies wat je bedoelt. Maar het is je prima gelukt om de sfeer van zo'n tekenfilmpje neer te zetten. Daaaarom vinden die jongens dat helemaal geweldig.

Ik maak een diepe buiging voor je nachtwerk en het plaatje is (voor de buitenstaander) prima gelukt.

Corinne
Sugar & Flour

Nou Bien , ik kan mij voorstellen dat een jongen dit toch een hele toffe taart vind. En hij ziet er echt goed uit.

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

20

Pffff....nog beginnen aan een taart terwijl je al een hele dag in de weer bent geweest en dan nog niet lekker zijn??? Petje af hoor!!!
Kan me helemaal voorstellen hoe jij je gevoeld moet hebben...met zoiets zou ik ook niet veel inspiratie krijgen...ken het hele figuurtje niet...zal het morgen aan mijn kids vragen, misschien dat zij weten wie het is...desondanks dat vind ik het een echte jongens taart...knap Bien... :thumb:

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

21

mooi gedaan hoor. Ken het ook niet, maar dat marmer maakt hem echt af !

groetjes sandra
www.sandrastaarten.nl

22

ik ken hem ook niet, maar ik vind het wel een mooie stoere jongenstaart en Terry was tevreden nou daar draait het om en gewoon nooooooiit meer zo'n opdracht aannemen!

23

Ja, daar is ie dan. Meid, petje af voor jouw prestatie. Het is allemaal al gezegd, maar ook ik wil het even benadrukken. In het ene weekend een feest organiseren voor 200 personen (en alle voor- en nawee

Groet, Jolanda

24

Ik ken 'em ook niet, maar je hebt het hartstikke mooi gedaan. En de klant was toch supertevreden!? En daar doe je het tenslotte (ook) voor!

25

Bien ik ken hem ook niet, je hebt wel iets moois van gemaakt! Ontvanger was heel erg blij, dus daar ging het om toch?

Groetjes Tweety!