1

Onderwerp: Ik zal mij ook even gezellig voorstellen

Hallo,

Ik ben Heleen en ik ben net als de meesten van jullie verslingerd aan taart/cake bakken. Een klein jaartje geleden begon het "taartbakvirus" mij zwaar in de greep te krijgen. Ik begon bescheiden met muffins, cupcakes en gewone cake. Ik maakte daarbij vooral gebruik van de Amerikaanse receptensites. Ik probeerde eerst allerlei soorten muffins op mijn kinderen uit. Die hebben wat muffins mee naar school gehad ;) En hun klasgenootjes waren daar denk ik ook wel erg blij mee, hihi. Toen ik bijna alle soorten muffins had uitgeprobeerd, ben ik mijn horizon wat gaan verbreden met cupcakes. Het was gewoon een feestje als ze lukten en lekker waren. Ik zag ze in die Amerikaanse series altijd mooi gedecoreerde cupcakes eten en toen dacht ik 'he, dat zou ik ook wel graag willen leren' . Maar ooh, dat is toch ook een vak apart. Als ik op de sites (en ook die van jullie allemaal) kijk, dan zakt de moed mij wel enigszins in de schoenen. Zooo mooi en professioneel ziet het er allemaal uit en zeker ook nog zeer creatief. Nou, ik geloof niet dat ik dat ooit zo goed zal kunnen. Maar goed, vol goede moed ben ik pasgeleden naar de eerste workshop geweest van planet cake (basistechniek) en die was echt heel leuk. En toen zag ik ook hoe moeilijk het eigenlijk is (voor mij dan) en dat je echt veel moet oefenen. Maar dat hoe meer je gaat oefenen en hoe beter je het onder de knie gaat krijgen, het ook steeds verslavender gaat werken. Zeker als mensen zeer positief op jouw bakcreaties reageren. Binnenkort ga ik ook beginnen aan een workshop Cupcakes Decoreren van deleukstetaarten.nl en kort daarna aan de cursus Basis Fondant  en daar verheug ik mij echt enorm op. Ik vind deze site ontzettend leuk en geniet van al jullie berichten en goede tips. Nou, het is een beetje lang verhaal geworden, maar wel zeer gemeend. Ik hoop in de toekomst nog veel gebruik van dit forum te mogen maken en natuurlijk indien nodig een beroep te doen op jullie ervaring.

Groetjes en wens jullie allen veel bakplezier,

Heleen

2

Re: Ik zal mij ook even gezellig voorstellen

Welkom hier op dit gezellige forum dat net zo verslavend is als het bakken/decoreren is. Ook jij veel bakplezier.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

3

Welkom op dit gezellig forum Heleen. En ook jou zal het lukken hoor. Oefening baart kunst niet waar ?!

4

Welkom op het forum! En veel bakplezier!

Groetjes Cassidy

5

welkom hier heleen :)

hahahah, je kinderen zullen idd wel blij zijn met je hobby ;)

6

Hou je maar klaar dan want dan komen naast de muffins en de cupcakes ook de taarten erbij...............
Heel veel plezier met je nieuwe aankomende verslaving.

7

Dank je wel voor jullie aardige berichten. Het geeft een welkom gevoel. :)

Groetjes,
Heleen

welkom bij de club!

Saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!

9

Welkom op deze geweldige gezellige site...

En oefening baart kunts, dus ga lekker aan de slag...

We willen alles zien, dus showen die handel... :D

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

10

Hoi en welkom bij de club van verslaafde.
En ga er maar vanuit dat je hier veel te vinden bent, dit forum is namelijk ook verslavend :D
(mijn kinderen zijn nog niet aangekleed en ik zit al achter de computer O-) )

Alles goed???? nee 3 fout

11

Hahaha, het is inderdaad superverslavend. Zoveel taarten/cupcakes/koekjes wow, echt veel. Super om te zien en hopelijk iets van te leren.
Bedankt jullie allen!