Re: Smurfin met icing
Wat een werk!!! Maar wel met een prachtig resultaat! Je hebt een super smurfin gesmurfd 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Smurfin met icing
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wat een werk!!! Maar wel met een prachtig resultaat! Je hebt een super smurfin gesmurfd 
Ik vind hem heel erg goed, ik wil ook ooit nog eens een taart met alleen maar icing maken... maar is veel werk!
x mo
Ik vind hem heel erg goed, ik wil ook ooit nog eens een taart met alleen maar icing maken... maar is veel werk!
x mo
Ja dat is het wel, maar vooral erg eentonig. Maar dat is het ook als je 54 roosjes maakt. 
Zoooo, Caroline!!! Deze smurfin is prachtig geworden zeg !!! Kan me voorstellen, dat je in de middag echt moest gaan, omdat deze klus nog op je stond te wachten. Gezellig, dat je er gisteren bij was (was een eer om je over de streep te trekken). Spreken we binnenkort een keertje af?
Ik sluit me aan bij de rest!! Je taart is erg mooi!!!
Zoooo, Caroline!!! Deze smurfin is prachtig geworden zeg !!! Kan me voorstellen, dat je in de middag echt moest gaan, omdat deze klus nog op je stond te wachten. Gezellig, dat je er gisteren bij was (was een eer om je over de streep te trekken). Spreken we binnenkort een keertje af?
Ja Jolanda, dat moeten we zeker doen.
Wauw!
Ik hou helemaal niet zo van die toefjes, maar deze smurfin vind ik geweldig!
Deze ook nog maar even opgezocht, want ook daar was ik benieuwd naar.... Wat knap gespoten zeg! Je zal inderdaad niet vroeg op bed gelegen hebben.
Groetjes,
Annelies
Deze ook nog maar even opgezocht, want ook daar was ik benieuwd naar.... Wat knap gespoten zeg! Je zal inderdaad niet vroeg op bed gelegen hebben.
Groetjes,
Annelies
Inderdaad, ik lag niet vroeg op bed, maar dat kwam niet door de smurfin.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Smurfin met icing