Onderwerp: traktatie leveheersbeestjes
met de mini-blanda's en cakeballetjes recept deze traktatie voor Daan op school gemaakt. Helaas is mijn rood nog steeds niet dieprood.......
hier in detail
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » traktatie leveheersbeestjes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
met de mini-blanda's en cakeballetjes recept deze traktatie voor Daan op school gemaakt. Helaas is mijn rood nog steeds niet dieprood.......
hier in detail
Wat een schatjes
En wat een werk!!!
Zal Daan helemaal verguld mee zijn...
Rood of niet rood, ze zien er wel schitterend uit!! Heeeel leuk gedaan (enne... ik vind het rood wel mooi!)
lief!
Leuk zijn ze geworden zeg! En die groene papiertjes maken het helemaal af, kleine moeite, groots effect!
Gisteren was ik bij Ikea en zag de mini-blanda's. Leek me leuk om iets mee te doen maar dacht niet dat er in bakken iets zou worden. En zie hier het resultaat!
Ik ben dus verkocht, op maar weer naar Ikea (helemaal niet erg hoor!!!).
Aaa wat een lieve lieveheersbeestjes. Zien er goed uit.
Iedereen erg bedankt voor de reacties!!
Gisteren was ik bij Ikea en zag de mini-blanda's. Leek me leuk om iets mee te doen maar dacht niet dat er in bakken iets zou worden. En zie hier het resultaat!
Ik ben dus verkocht, op maar weer naar Ikea (helemaal niet erg hoor!!!).
er dus niet in gebakken maar bekleed met huishoudfolie, vervolgens de cakeballetjesprut erin gedaan, laten koelen, omdraaien, folietje eraf en bekleden!
en ja een heel werk maar errug leuk om te doen
Wat een lieffies zeg !!!!!!!!!!!
Wat een sweeties.... Leuk hoor en vooral zo allemaal bij elkaar!!
Wat superleuk en origineel. EN wat een werk!
Prachtig.
Ik vind ze er erg lief uitzien, en wat een leuk idee om ze van cakeballetjes te maken!
Wat een lieffies!
Leuke lieveheersbeestjes,gezellig met zijn allen bijelkaar.
Wat een schatjes!
Wat ontzettend leuk zeg!!
Wat een schetebeestjes!!
Aaaaaach, wat een schátjes!!
oo wat zijn ze schatten zeg! Heel erg leuk gemaakt!
ze zijn onwijs leuk en schattig!
leuk leuk leuk! weer 1 om te onthouden
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » traktatie leveheersbeestjes