Onderwerp: Fifi
Deze was heel erg leuk om te maken. Wel lastig om ergens plaatjes te vinden van de achterkant van Fifi, maar uiteindelijk toch gevonden. Meer foto's op mijn site (als je op de thumbnail van de taart klikt).

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Fifi
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Deze was heel erg leuk om te maken. Wel lastig om ergens plaatjes te vinden van de achterkant van Fifi, maar uiteindelijk toch gevonden. Meer foto's op mijn site (als je op de thumbnail van de taart klikt).

wat een prachtige fifi zeg! wauw!!!!!
heb even in je album gekeken echt geweldig metg die bloempot erachter en al die mooie verschillende bloemen, echt top!!!
Heel gaaf zeg en mooie kleurtjes ook!
Ooooohhhhhwwww *zucht* wat een supergave taart!! 
Oooh wauwie zeg dat is geen fifi van marsepein of fondant toch. Zoooo echt. Zoo mooi gemaakt.
Wauw, hij is echt cool! Prachtig gemaakt zeg!
Ohhhh wat een leuke fifi zeg......ik ken haar dan wel niet, maar ze is prachtig, de rest van je taart ook zo leuk.....super
wauw wat is die mooi zeg, een kunstwerkje
groetjes marinda
Ooooh Evelien,
Wat een geweldig mooie fifi. Mijn dochter van 4 is er helemaal fan van. Ik heb gezien dat een van die Engelse dames (Peggy, Debby Brown of zo) het gieterhuis van fifi hebben nagemaakt. Maar deze is ook echt helemaal te gek!!
Supertaart
Wat een gave taart...leuk zoals Fifi zit...wordt er helemaal vrolijk van 
Zo hallo wat een schitterende taart, knap gemaakt zeg, en zo leuk die lettertjes bewerkt........wauw!
Wat een vrolijke taart, maar hoe heb je die letters gemaakt? ik ben heel nieuwsgierig!
groeten,
Kippie
Leukkk! Met welk mondje en hoe spuit je het botercremerandje?
Prachtig... Fifi is net van stof...
Af en compleet... dat is deze taart, Evelien!!!
Geweldige taart,meer hoef ik er niet over te zgeen,super!
Ohhh, wat megamooi!!!!
heel erg mooi!
Hihi, dacht een taart met een hondje te zien te krijgen
terwijl deze Fifi hier ook regelmatig langsschuift! (Fifi was het helemaal....vergeten!!)
Ik vind haar erg mmoi gelukt en ze heeft een plaatsje op een prachtige taart gekregen!
Oooooh deze is lieieieief.... Hele mooie taart Evelien, en inderdaad, dit soort taarten zijn super leuk om te maken

Wat een geweldige taart! Ik vind hem zo lief om te zien en ja, Fifi is inderdaad zooo mooi strak gemaakt. Lijkt ook echt he-le-maal! Super!!! 
Groetjes, Monique
Ach wat een lieverdje.
Voor jou heerlijk om te maken voor ons heerlijk om naar te kijken.
Schitterend gemaakt.
Wat is ie lief ! Vooral in combinatie met al die kleurtjes: prachtig!!!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Fifi