Re: Een copieuze maaltijd.....
Wauw!! Wat een details.. Heel erg goed gedaan!
http://danielle1985.mijnalbums.nl/
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Een copieuze maaltijd.....
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wauw!! Wat een details.. Heel erg goed gedaan!
Dat ziet er gezellie uit!! Idd goede detail en het kleed vind ik ook super!
Wat mooi gemaakt!! Daar zal hij vast erg blij mee geweest zijn!!!
Wauw, zo gedetailleerd! Erg mooi geworden, vooral het tafelkleed lijkt me erg lastig om mooi te maken.
Wat een prachtig tafellaken! Geweldige taart!
Super leuke taart! Wat een detailwerk, zo knap allemaal!
Een regelrechte KIJKTAART... en dat kijken blijf je doen...
Van frietjes met een lekkere klodder mayo tot aan de boerenkool met worst... hahaha... geweldig mooi gedaan...
En dan dat kleed... pffff.... diepe diepe buiging voor al dit moois!!!
Deze had ik toch maar even gemist, deze week. Ben blij, dat ik 'm toch gevonden heb, want hij is super !!!! Die boerenkool met worst, haring met uitjes, taart, blokjes kaas en noem het maar op. Allerlei uitersten op het prachtige kleed (en wij kunnen inschatten hoeveel werk dit zal zijn, hopelijk de taarteters ook een beetje...?!). En dan die letters en cijfers op draad. Allemaal helemaal goed! Hier moet je er inderdaad niet teveel van hebben, maar zo af en toe helemaal los gaan is wel lekker!
Super, je moet er maar op komen om die details op een taart te zetten de ontvanger zal wel het water in zijn mond gestaan hebben toen hij de taart zag af komen...Groetjes Nicole
Wat heb je dat leuk gemaakt. De visjes en het vetpannetje met gehaktballen. Echt veel te zien. Veel uurtjes ook maar het resultaat is er ook naar. H
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Een copieuze maaltijd.....