Onderwerp: maat taart wel genoeg voor aantal personen
Voor een taart voor 12-16 personen heb ik een vierkante vorm van 20 by 20 nodig volgens het schema op een bekende website.
maar als ik de vorm zie lijkt dat me zo klein...klopt het wel?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » maat taart wel genoeg voor aantal personen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor een taart voor 12-16 personen heb ik een vierkante vorm van 20 by 20 nodig volgens het schema op een bekende website.
maar als ik de vorm zie lijkt dat me zo klein...klopt het wel?
Ik gebruik die maat voor 12 personen...maar 16??? vind het wel wat weinig...
Of je moet het flink hoger maken...
als je bij 20 x 20 uitgaat van 5 x 5 cm, haal je er dus 16 stukken uit, ga je naar grotere stukken dan heb je voor minder personen. Doe er een randje bakfolie en een extra ei ( + mix etc) in je beslag en hij wordt wat hoger...dan heb je zeker genoeg hoor.
Bij mijn schoonfamilie is het genoeg voor 16 personen, bij mijn familie eten ze die maat het liefst met maximaal 9 man op....
Bij mijn schoonfamilie is het genoeg voor 16 personen, bij mijn familie eten ze die maat het liefst met maximaal 9 man op....
whahahaha
Marianne...heel herkenbaar
Het is maar net wat je gewend bent
ja ik doe gewoon de 25 bij 25,dan ben ik in elk geval zeker...
Ik had er ook een gemaakt en heb later nog gevraagd hoeveel stukjes ze eruit heeft gehaald en het waren er 16, hij was ook wel bijna 9 cm hoog
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » maat taart wel genoeg voor aantal personen