Onderwerp: Een ongewenst kadootje ;)
Mijn vriendin was gisteren (12/4) jarig en ik mocht niets bakken . (ze hield het maar klein) Nou ja, ik kon het toch niet laten en maakte deze chocobommetjes: chocomix van de webshop met chocolade botercr
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Een ongewenst kadootje ;)
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Mijn vriendin was gisteren (12/4) jarig en ik mocht niets bakken . (ze hield het maar klein) Nou ja, ik kon het toch niet laten en maakte deze chocobommetjes: chocomix van de webshop met chocolade botercr
Die zien er ook heerlijk uit !!!
Erg leuk en lekker!
Ze zien er heerlijk uit! Ik blijf het zo mooi vinden, bruin met roze!
Groetjes, Monique
Die zien er lekker uit!! Mooi dat choco met roze.
hmmm die zien er mooi en lekker uit.
Wat ziet dat er lekker uit zeg. Geweldig.
groetjes Natascha
Gelukkig mocht je naar binnen met jouw doos
Even weer over je cakejes, ze zien er overheerlijk en mooi uit!!
Jou zou ik zeker niet buiten laten staan...en al helemaal niet met zo'n heerlijk gevulde doos...
Ze zien er prachtig uit...en ik weet zeker dat ze gesmaakt hebben:P
Das wel durven h
mmmmmmm lekker zeg !!!!!!!!!!!!!!
Owww heerlijk en vooral leuk zo'n onverwacht cadeau. Heb je patchworkcutters voor de vlinders gebruikt? Ze zijn erg leuk namelijk!
Wat een leuke reacties. Ik vond ze zelf ook wel geslaagd en jarig jetje vond ze ook mooi: "zonde om ze op te eten :-D " Maar dat hebben we toch gedaan :-D
Heb je patchworkcutters voor de vlinders gebruikt? Ze zijn erg leuk namelijk!
Ja, ik had ze in Birmingham gekocht en sindsdien heb ik geen poging meer gewaagd om ze te maken van icing maar wel met mexican paste :-D
wat een heerlijke cakejes zeg ze zien er mooi uit!
WAt een dotjes zeg! Vind ze heel leuk. Duh als dit voor mijn deur staat, dan lat ik iedereen binnen.
Wat zijn ze mooi (en lekker!!)! Erg leuk gedaan. Ik vind deze kleurencombinatie super!
Een schot in de roos dus! Ze zien dr ook heel leuk uit!
Ze zien er allemaal geweldig uit!!!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Een ongewenst kadootje ;)