1

Onderwerp: Verstelbare bakrand

Ik had een vraagje.. Ik heb zowel een verstelbare ronde als een verstelbare vierkante bakrand.. Die ronde kan ik vast zetten, omdat daar een sorrt van clipje bij zit.. Snappen jullie het nog? :)
Maar de vierkante heeft dit dus niet.. Hoe zetten jullie deze vast zodat de rand niet meer gaat schuiven?
Alvast bedankt!

2

Re: Verstelbare bakrand

Ik zet hem op de juiste maat en plaats deze op mijn bakplaat met bakpapier,check nog even of het nog steeds in de juiste maat staat en dan gewoon het beslag erin,zet hem niet vast en is al meerdere keren goed gegaan.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

3

Ik heb een ronde verstelbare zonder clipje en dit is ook altijd goed gegaan, op de manier zoals natasja al beschreef....
Komt wel goed dus!!

Groetjes Wendy
Morgen maar weer eens géén SAS-dag...

4

ik zet ze vast met grote paperclips

5

ik heb ook de 4kante bakring, zitten alleen geleiders in zodat hij aan elkaar blijft. verder niets om vast te zetten. gaat gewoon prima zo hoor.

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

6

ik zet m vast met kleine paperclips, om verschuiven te voorkomen, dat doet hij vrij makkelijk (misschien omdat ik een goedkope versie heb :-) )

Alles goed???? nee 3 fout

7

lune schreef:

ik zet m vast met kleine paperclips, om verschuiven te voorkomen, dat doet hij vrij makkelijk

Da's een goede tip!! Ga ik zeker uitproberen. Dank je wel!!