Onderwerp: Communie taart 3hoog
Gelukkig, hij is af! Wordt morgenochtend afgehaald en ik was vandaag de hele dag weg... dus vanochtend de bekleedde taarten uit de vriezer in de koelkast gezet en vanavond bij thuiskomst waren ze ontdooid. Gestapeld, randjes erlangs gemaakt, poppetje erop, rozenkransje gemaakt met kruisje, en tekst erop. Toch nog weer langer bezig geweest dan gedacht...
Het poppetje (knielend meisje, aan de achterkant zie je nog haar voetjes...)was weer een poging tot boetseren. Van de voorkant zie je het niet zo goed, maar ze is een beetje errug mollig... toch vond ik haar leuk genoeg om niet weer opnieuw te beginnen. Wat ik wel moeilijk vind is het aankleden van zo'n poppetje. Dus wie tips heeft om er een beetje behoorlijk een jurkje of een pakje aan/op te krijgen: graag!
Onderste gevuld met botercreme extra met rode jam, middelste met bcr extra, mandarijntjes en abrikozenjam, bovenste met bcr extra met caramel en nougat-pasta laagje met aardbeienjam.
Bekleed met marsepein.
Oja de kleurkeuze is gebaseerd op de kleding van het meisje dat communie doet...

Heel mooi deze taart!!