Onderwerp: Eerste opdracht - Bumba trommel
Tja, alweer een Bumba
Maar het was een verzoekje en ik vond het leuk om te doen!
Na twee workshops (boltaartje en puzzelplaatje) te hebben gevolgd en aangestoken te zijn met het bakvirus heb ik zo'n beetje de hele hebshop leeggekocht om zelf aan de slag te gaan. Direct het verzoek van mijn schoonzusje of ik een taart wilde maken voor haar dochtertje die 1 wordt. Ja gezegd, ondanks dat ik het van haar nogal gewaagd vond om iemand zonder ervaring te vragen :-D
Iets met Bumba of prinsessen, was het verzoek. Nou, ik wilde wel oefenen met boetseren en ben voor de Bumba gegaan. Gevuld met aardbeienjam en botercreme (van de mix) omdat ik me niet ook nog eens druk wilde maken om exclusieve vullingen
Ondanks de schoonheidsfoutjes ben ik zeer tevreden voor mijn eerste echte taart en het forum heeft me super geholpen bij alle problemen waar ik tegenaan liep (inzakkende figuurtjes - nog te zien aan de vadsige Bumba
, vastgeplakte marsepein etc). Nadat ik Bumba had gemaakt en die dus lekker inzakte de rest van de fondant met tylose verstevigd. Vond het helaas wel minder lekker werken omdat het toch droger werd en de mooie kleuren werden ook lichter. Mijn vingers kriebelen want ik wil meer gaan maken..!

www.caketopper.nl