Onderwerp: Rozen bakje
Wat is dit leuk om te doen, maar had me wel even vergist in de hoeveelheid werk , het taartje is maar 15 cm maar er gaan toch heel wat roosjes in. gevuld met botercreme en frambozenjam.
Bekleed met marsepein.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Rozen bakje
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wat is dit leuk om te doen, maar had me wel even vergist in de hoeveelheid werk , het taartje is maar 15 cm maar er gaan toch heel wat roosjes in. gevuld met botercreme en frambozenjam.
Bekleed met marsepein.

Mooi zeg! Wat een werk!
Wat ik me nou altijd afvraag bij zulke bloembakjes is of er onder de bloemen ook nog bekleding zit? Of doe je het "hout" en de bloemen gewoon in een keer op de afgestreken taart (dus op de botercreme plakken)?
Wauw wat een mooi rozen bakje, echt schitterend. Wat een werk ook zeg.
Wat leuk gemaakt !!!!!!!!
Mooi taartje en zo vrolijk,en ik zou het zo op de botercreme plakken als je toch alles gaat bedekken,anders is alles dubbel bedekt,of je moet er van houden,maar zelf zo ik het dus niet doen.
Die is echt leuk!
Dat is nog eens een kunstwerk...prachtig gemaakt...leuk die verschillende kleuren groen voor de blaadjes...en dat er hier en daar wat boven de roosjes uitpiept...knap hoor 
Heel mooi en lief.
Wat een mooi rozenbakje!!
Ik heb eerst de "houten plankjes" op de botercreme geplakt en daarna de roosjes, ook zo op de botercreme.
Het leek me anders zoveel marsepein.als je eerst nog een onderlaag gebruikt
Wat een werk zeg al die roosjes. heb het ook eens gedaan en flink onderschat hoeveel tijd erin gaat zitten. Hele mooie kleurencombi ook 
Ik vind hem echt SUPER!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pff wat een werk. Maar het resultaat mag er dan ook zijn hoor!
Prachtig! Maar toch zonde van al die mooie werkjes, ze moeten nog opgegeten worden ook 
xxx
Oh wow, mag ik die van je ' lenen' voor moederdag 
Ik vind hem echt heel erg mooi!
Mooi, leuke kleur, om vrolijk van teworden. Goed gedaan!!!!!:thumb:
Dit vind ik nou echt mooi gemaakt, en ook een mooi geheel zo in dat houten bakje, prachtig
Veel werk...maar wat een prachtig resultaat!!!! Erg mooi!!
Prachtig
ik vind die bloemen bakjes zoooo mooi
gaaf zeg, wil ik ook nog eens maken!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Rozen bakje