Onderwerp: eerste stapeltaartje en verjaardagstaart
Mijn eerste stapeltaartje, voor mijn jongere zus die een nieuwe baan heeft. Viel me nog niet zo tegen eerlijk gezegd, maar ik vond hem er gisteravond zonder daglicht wat mooier uitzien
De lettertappits gingen ook niet zo fijn laatst, dit zijn mijn slechtste letters tot nu toe.
Vulling is 2 maal mascarpone met 4 vruchtenjam.

Mijn tweede taart is de verjaardagstaart voor mijn peetoom. Hij krijgt de taart als cadeau (ze weten niet eens dat ik een nieuwe hobby heb
) en in het envelopje komt nog wat geld. Bij deze taart vond ik het erg leuk om de bekleding zo uit te proberen met 2 kleuren en dat was aardig goed gelukt, ware het niet dat ik een te kleine lap had en hij aan de zijkant overal dubbel ging zitten en ging scheuren. Het zag er aan de zijkant dus echt niet uit
Uiteindelijk vind ik hem toch wel leuk geworden zo. Bij deze taart heb ik de lettervormen van de hema gebruikt, die had ik gisteren ook even geshopt. Vind ze veel makkelijker in gebruik, maar als de lettertappits goed lukken, vind ik die wel mooier.
Vulling is 1e laag: laagje melk chocolade, botercreme en daarop gekruimelde bastognekoek. 2e laag: tobleronemouse.

Het zijn de eerste taarten die ik weg ga geven, ben benieuwd hoe ze gaan reageren!
Openingstijden *Vrijdag 09.00 - 11.30 en 14.00 - 17.00 * zaterdag 09.00 - 12.00 ~~ Voor meer informatie zie www.creataart.nl~~