Chientje schreef:Daar zal je vriendin vast enorm blij mee zijn. Wat een vriend ben jij, dat je zoiets moois voor haar maakt. Zucht.....
Ze was er zeker erg blij mee. Ben em zojuist gaan brengen en ze vond em super. Nu alleen nog afwachten of het ook nog smaakt, haha.
Enneh........ om even een misschien bestaand misverstand uit de weg te ruimen; ze is een vriendin (mijn oudste vriendin, we kennen elkaar al bijna 25 jaar) en anders dan mijn nickname misschien doet vermoeden; ik ben zelf ook van het vrouwelijk geslacht (en getrouwd en mama van het kleine mannetje dat je op mijn avatar ziet). 
Maar goed, in ieder geval bedankt voor jullie lieve complimentjes
.
Oh, en @Marina67; de cijfers heb ik van restjes marsepein en fondant gemaakt. Aangemaakt met een beetje tylose voor de stevigheid en dan met een cijfer uitstekertje (setje gekocht bij de Hema) uitsteken, aan elkaar plakken (je ziet het op de foto niet maar de voorkant van de cijfers is roze en de achterkant is bruin) en laten drogen. Daarna nog even gedipt in wat roze suiker (in een potje gekocht bij de supermarkt) en ze op een ijzerdraadje geprikt.
Gewoon, omdat ik het zo leuk (en lekker) vind!
www.cakeme.nl