1

Onderwerp: kleine stapeltaart, vraagje!

Ik wil een stapeltaartje maken, maar nu heb ik mezelf nogal slecht voorbereid zag ik al :O Mijn onderste taart is 16 cm en het bovenste taartje zal ongeveer 12 cm zijn. Is het evengoed nodig om de onderste taart te verstevigen, of kan die het gewicht van het kleine taartje wel dragen?

En ik heb geen taartkarton, kan ik ook gewoon karton gebruiken en daar plastic folie omheen doen?

Vanaf 1 juli 2011 verkoop van bakspulletjes bij Creataart!
Openingstijden *Vrijdag 09.00 - 11.30 en 14.00 - 17.00 * zaterdag 09.00 - 12.00             ~~ Voor meer informatie zie www.creataart.nl~~

2

Re: kleine stapeltaart, vraagje!

Als je ongeveer 10 berichtjes naar beneden kijkt, zie je dat frummeltje vrijwel dezelfde vraag stelt...

Maar goed: als je het boventaartje niet heel zwaar vult is het niet nodig om te stutten hoor. maar als je bang bent zou ik een paar rietjes of chocosticks erin zetten. Je kunt inderdaad gewoon karton met plasticfolie erom gebruiken.

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

3

Re: kleine stapeltaart, vraagje!

Jozien schreef:

Als je ongeveer 10 berichtjes naar beneden kijkt, zie je dat frummeltje vrijwel dezelfde vraag stelt...

Maar goed: als je het boventaartje niet heel zwaar vult is het niet nodig om te stutten hoor. maar als je bang bent zou ik een paar rietjes of chocosticks erin zetten. Je kunt inderdaad gewoon karton met plasticfolie erom gebruiken.

Groetjes, Jozien.

Ik had de zoekfunctie gebruikt en heb deze denk ik over het hoofd gezien :O

In ieders geval bedankt voor je antwoord!

Vanaf 1 juli 2011 verkoop van bakspulletjes bij Creataart!
Openingstijden *Vrijdag 09.00 - 11.30 en 14.00 - 17.00 * zaterdag 09.00 - 12.00             ~~ Voor meer informatie zie www.creataart.nl~~