1 Laatst bewerkt door Sjak (11-04-2008 15:09)

Onderwerp: stapelen met kitkat...???

Ik heb het forum al doorgespit en ik heb begrepen dat er al meerdere mensen succesvol hebben gestapeld met behulp van (bijvoorbeeld) kitkat als stut dus dat wil ik graag gaan proberen. Nu vraag ik me alleen af, als ik vanavond kitkats in een taart stop, zijn ze dan morgenmiddag niet zacht geworden en zakt de boel dan niet alsnog in? Overigens wordt dat van mij maar een klein stapeltje (20 cm + 15 cm) dus de kans dat het sowieso wel goed blijft staan is wel groter dan wanneer je grotere taarten stapelt, maar toch... Ik kan dus eigenlijk nergens goed vinden wanneer men de kitkat als stut erin doet. Ruim voor het afleveren dan wel serveren van de taart, of vlak van te voren? Anyone???

Gewoon, omdat ik het zo leuk (en lekker) vind!
www.cakeme.nl

2

Re: stapelen met kitkat...???

Ik heb geen ervaring ermee, maar ik las hier wel,
dat de kans op zacht worden erg groot is...
Misschien toch wat anders proberen?

Succes ermee!

3

Re: stapelen met kitkat...???

Nee hoor ze worden niet zacht de taaart blijft prima staan, en het stukje wat je eraf snijd eet je lekker zelf op. Ik hoor van iedereen bij wie ik het doe dat ze de kitkat er lekker uittrekken en opeten! Dus gewoon doen hoor! Ik stop ze gewoon de avond tevoren er in en soms wordt de taart dan pas ruim een dag later opgegeten. (bv vrijdagavond maken en zondag pas opgegeten)

Mariskawww.hetzoetefeest.nl www.hetzoetefeest.hyves.nl voor taarten,workshops en verkoop op afspraak van materialen en ingrediënten vlakbij leidsehage