Onderwerp: ijstaart
nog niet eens begonnen met de taarten te maken en krijg de vraag of een ijstaart kan
heeft iemand hier al ervaring met?
en wat doe je als mensen geen marsepein lusten?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » ijstaart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
nog niet eens begonnen met de taarten te maken en krijg de vraag of een ijstaart kan
heeft iemand hier al ervaring met?
en wat doe je als mensen geen marsepein lusten?
Een ijsttaart,bedoel je gewoon gedecoreerd als ijs met marsepein of hebben we het over echt ijs?
Fondant gebruiken als mensen geen marsepein lusten.
Voor een ijstaart kun je je bakblik bekleden met bakpapier. Het ijs zachter laten worden en (verschillende smaken) in je bakblik stoppen.
Weer hard laten worden.
Bekleden met een laagje fondant of Icing. Natuurlijk weer invriezen. Omdat je de taart meteen aansnijdt vanuit de vriezer, kan je fondant niet meer smelten.
Maar T lijkt me best een klus. ik zou m zelf doorgeven aan een goede Ijssalon.
En als de mensen geen marsepein lusten kun je idd fondant gebruiken, maar ook, royal icing, slagroom, gespoten botercreme met een lekker smaakje, ganache,
Groetjes, Mireille
bij recepten heb ik een ijstaart recept gepost, zelf heb ik met dit recept ook een bruidsstapel gemaakt die ze als dessert bij het diner op hadden gegeten. Veel succes ermee! Het gaat allemaal goed maar je moet wel steeds snel werken (zeker als het warmer weer is) en in en uit de vriezer.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » ijstaart