1

Onderwerp: webshop mix vraagje

even een vraagje over "het beslag"
ik weet dat deze niet zo lcuhtig is als hij gemixt is (meer een beetje stevig) maar is het normaal dat je deze in je beslag kom moet scheppen????
ik heb hem net weggegooid omdat ik hem echt in mijn beslag kom moest scheppen en moest verdelen. want hij was vrij dik :(

als ik hem zelfmaak dan is hij redelijk "schenkbaar" .
wie weet dit?

2

Re: webshop mix vraagje

Bij mij heeft het een beetje de structuur van lobbige (maar toch redelijk stevige) slagroom.
Wat zonde dat je het hebt weggegooid, misschien ben ik gek maar ik zet vrijwel alles in de oven. Stel dat het alsnog prima lukt, dan heb je voor niets een beslag weggegooid! Een mislukt kapsel kan altijd nog de prullenbak in.
En als het lekker smaakt doe ik dat zelfs niet eens :D ;)

Blackadder: "They do say that verbal insults hurt more than physical pain. They are, of course, wrong, as you will soon discover when I stick this toasting fork into your head."

3

achteraf idd zonde maar ik had echt zoiets dat kan niet goed zijn :/
goede les voor de volgende x gewoon proberen ;)

4

Hij is vrij stevig. Ik schep hem over in de vorm. Wat zonde dat je hem hebt weggegooid. :S Gewoon proberen ;)

5 Laatst bewerkt door patje06 (10-04-2008 20:35)

Laten we het ermaar op houden dat het mijn avond niet is :(
Net een taart gebakken in mijn verstelbare bakblik en die is niet hoog maar wel lekker (gelukkig is hij voor mijn ouders) en anders maak ik er mogen ochtend nog ff gauw 1 voor morgen middag! wn mijn lwmoncurd word niet dik :(

6

Volgens mij kan ik de kom op zijn kop houden :+ (niet te lang natuurlijk :lol: )

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

7

Hier moet ik hem ook overscheppen in het blik. Lepel blijft er echt rechtop in staan. Maar mijn kapsels zijn tot nu toe erg luchtig en errug lekker!!!

8

Bij mij blijft de lepel ook aardig staan,maar als je het bakt is het kapsel super gelukt hoor,dus niet meer weggooien.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl