1

Onderwerp: reliefsticks

dag,mijn bestelde reliefsticks zijn juist toegekomen uit engeland(adresje gevonden op het forum hier hartelijke dank!!)maar ik verschoot wel van het kleine formaat!!!!Ik heb die nodig alleen vr cakjes dat wel,maar ik heb zo een gevoel dat ik bij die sticks of pins nog iets nodig heb?Of is het gewoon rollen en meer niet ?Of mooet ik nog een apparaatje hebben of zo ?

2

Re: reliefsticks

Ja, dat zijn kleine staafjes: gewoon rollen. 't is wel effe oefenen maar het geeft uiteindelijk wel een erg leuk effect.

3

Dank je wel ,maar nog een vraagje :ik oefen voorlopig met plastecine en ik zag dat in die kleine gaatjes soms plastecine bleef zitten.Behandel je eerst je rollertje met olie of zo?

4

en mijn vraag is hoe lang zijn ze? heb je misschien een foto welke je gekocht hebt?
ik zit nl nog erg te twijfelen welke ik zal nemen

5

ik denk dat ze een 15cm zijn,ik ga eens proberen een foto te plaatsen he !!

6

mamie schreef:

Dank je wel ,maar nog een vraagje :ik oefen voorlopig met plastecine en ik zag dat in die kleine gaatjes soms plastecine bleef zitten.Behandel je eerst je rollertje met olie of zo?

Je kan ze dusten met maizena (in een schone zakdoek wat maizena doen, dit goed afbinden en je hebt een heel fijn zakje om je rollertje/tappits/... te dusten :Y) dan blijft er bij mij niets meer in zitten.

7

Brigitte schreef:

en mijn vraag is hoe lang zijn ze? heb je misschien een foto welke je gekocht hebt?
ik zit nl nog erg te twijfelen welke ik zal nemen

Die wat ik heb zijn zo'n 10 cm lang. Ik heb de vlinders en bloemen.
In dit topic staat een afbeelding van mijn rollertjes.

8

ok dank je wel, lijkt me vooral moeilijk om gelijkmatig te verdelen over je marsepein/fondant

9 Laatst bewerkt door mamie (10-04-2008 11:38)

dag,ik had fotos beloofd maar nu heb ik deftige fotos  maar ik weet niet hoe ik die naar dit forum krijg?Ze zitten in mijn pc album  en nu he ?

10

http://i28.tinypic.com/2dsqv61.jpgeindelijk denk ik

11 Laatst bewerkt door mamie (10-04-2008 11:58)

o dank je wel voor die tip!!Nathalie ik heb jou spulletjes bekeken,en heb nu weer een langer verlanglijstje,ik heb van die rollers :de zonnebloempjes,de sterretjes en de bollekes.Waar kocht jij je spulletjes?Oei ik begin al naar de kerstt te verlangen

12

mamie schreef:

o dank je wel voor die tip!!Nathalie ik heb jou spulletjes bekeken,en heb nu weer een langer verlanglijstje,ik heb van die rollers :de zonnebloempjes,de sterretjes en de bollekes.Waar kocht jij je spulletjes?Oei ik begin al naar de kerstt te verlangen

In Birmingham op de beurs :-D