1

Onderwerp: Ook een nieuweling!

Hoi allemaal,

ook ik ben nieuw hier! Twee weken geleden heb ik een workshop gevolgd samen
met mijn zus (we hebben een puzzelplaatje gemaakt wat best nog wel moeilijk was voor de 1e keer!) en nu wacht ik met smart op mijn bestelling van de webshop
zodat ik zelf ook aan de slag kan thuis!

En voor mijn dochtertje haar verjaardag 26 mei wil ik ook proberen een mooie taart
te maken. Hoewel ik het eerst wel simpel zal houden en nog even niet probeer een puzzelplaatje te gaan maken!

Ik heb wel een fotootje van mijn taart gemaakt bij de workshop, maar hoe krijg ik die hierbij??

Groetjes Renate

2

Re: Ook een nieuweling!

He Renate! Welkom op het forum. Gezellig hoor weer een taartenbakster er bij. Tja en als je niet uitkijkt ben je zo verslaafd aan deze leuke hobby! ;)
Als je je taart wil showen moet je even kijken bij de taartenparade, daar staat een sticky met wat je moet doen.
en dan is er ook nog de zoekmachine die je een heel eind op weg zal helpen voor al je vragen die er de komende tijd zullen rijzen als je bezig bent. en staat het er niet bij, dan kun je ons natuurlijk ook weer alles vragen.
Succes!

3

Hoi hoi,

Welkom op het forum, een wel verslavend forum.

Veel bakplezier

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

4

welkom

5

Welkom op deze gezellige en leerzame forum...ik wens je heel veel bakplezier...en die taarten die je gaat maken ga je ons toch wel laten zien h

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl