Re: 14 jaar...en al een hele puber, hoor...
Hele mooie taarten
Je schoenen zijn werkelijk prachtig en je koeien taart, die vind ik super:thumb:
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » 14 jaar...en al een hele puber, hoor...
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hele mooie taarten
Je schoenen zijn werkelijk prachtig en je koeien taart, die vind ik super:thumb:
Jeetje wat een mooie taart!!!!! Wat zal ze daar blij mee zijn geweest.
En ook zo superstrak. Mijn complimenten.
De roosjestaart vind ik ook erg lief.
Wat geweldig pr8ig mooie strakke taarten! Ben helemaal weg van je pumps taart. Ook een nog een paar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Een linker en een rechter!!!!!!!!!!!!!!!!
Geweldig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Prachtige taarten en je pumps zijn fantastisch nou dat was wel geslaagd denk ik en de kleuren vind ik wel mooi hoor voor de taart van je zus!
Wat een stoere taarten. Ik vind die kleuren van de pp taart wel leuk. Het geeft een bepaalde sfeer, rustiger, maar wel leuk hoor 
Hoi,
In een woord PRACHTIG!!!!!!
Heb je daar een modelletje van?? ( die schoen bedoel ik).
Zo ja, waar en hoe kom je er aan?
Gr Gurdie
Wat een mooie taarten zeg en zo strak allemaal. Die schoenen zo perfect en zo netjes en die koetjes zo grappig en gezellig.
stuk voor stuk beuty's maar die met die pumps vind ik wel heel gaaf.
heel stijlvol en zo perfekt afgewerkt ...super gedaan. Trouwens al je taarten hoor!!
Onwijs mooie taarten en die schoentje... helemaal geweldig !!!!
Wauw, een meisje van 14 wordt vast heel blij van die prachtige schoentjes!
En die PP taart vind ik ook prachtig. Die kleuren vind ik juist wel mooi bij elkaar hoor 
Prachtig allemaal!! en zo superstrak!
Wat een super strakke taarten ,maar die muiltjes zijn het helemaal.
super gaaf
Supertaarten!!!
Erg mooi!! Vooral de koeien en het muiltje!!
super leuke productie zeg! Ik vindt de kleuren van PP taart wel mooi geworden!. Smaken verschillen 
Maar je roze taart, die is echt chic!
Wat een leuke taarten, die met roosjes ala PP en die met de pumps zijn mijn favorieten!
Bedankt voor al jullie complimenten *) wat veel reacties, zeg!! De taart was ook echt een succes...
Iedereen in mijn omgeving wil nu pumps op de taart!! dat is ook wel weer een beetje saai??!!
groetjes,
Alice
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » 14 jaar...en al een hele puber, hoor...