Re: Tulpen, roosjes, margrietjes en andere bloemen..
Ze zijn hartstikke leuk en idd mooie kleurtjes. Ook ik ben benieuwd naar het totaal plaatje.
https://www.facebook.com/mariannesgebaksels
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Tulpen, roosjes, margrietjes en andere bloemen..
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ze zijn hartstikke leuk en idd mooie kleurtjes. Ook ik ben benieuwd naar het totaal plaatje.
WAUW...wat een beauty's....prachtige kleuren....
Hierbij de foto die julie nog tegoed hadden van mij. Vind hem zelf erg gaaf.
hey marlies ,heel mooi ,ik heb bijna dezelfde reliefrollers gekocht.Maar toen ik ze uitprobeerde met plastecine kleefde er plastecine aan mijn rollers,hoe los jij dat op?
Mooi al dat groen met het paars en zo anders allemaal.
hoi hoi
dat van dat vette op je papiertjes ligt dat ook niet aan het recept wat je gebruikt? die van mij zijn ook nooit vet enz, ik gebruik de gekleurde van de xenox
kit
Wat zijn ze mooi Marlies, wat een prachtige kleurencombi weer!!!
Gebruik ook meestal de cups van dr Oetker, vind ze echt ideaal, maar ik ga nu zeker ook eens bij de Xenos kijken!!
in 1 woord WAUW !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat zijn ze gaaf zeg.....
Wauw, gaaf die totaalplaatje foto!! Prachtig hoor, zeker door de buurman fotograaf gemaakt, of maak je zelf van die mooie?
Ze zijn weer super Marlies!!
Mooie kleurencombi ook!
Groetjes,
Annelies
Supergaaf!
hey marlies ,heel mooi ,ik heb bijna dezelfde reliefrollers gekocht.Maar toen ik ze uitprobeerde met plastecine kleefde er plastecine aan mijn rollers,hoe los jij dat op?
Ik heb een beetje poedersuiker op het marsepein gedaan en toen direct uitgeveegd. Toen ging het prima.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Tulpen, roosjes, margrietjes en andere bloemen..