Onderwerp: wat is nou een eche lekkere vulling en hoe maak je die?
Hoi
Ik kom hier echt de lekkerste vullingen tegen,maar wat is nou echt de allerlekkerste en hoe maken jullie die??
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » wat is nou een eche lekkere vulling en hoe maak je die?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hoi
Ik kom hier echt de lekkerste vullingen tegen,maar wat is nou echt de allerlekkerste en hoe maken jullie die??
Kijk hier even:
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=15883
Onder recepten staat een verwijzing naar een eerder topic waarin een aantal leden hun favoriete combinatie heeft gegeven. En vrijwel alle genoemde vullingen zijn op het forum wel terug te vinden (of onder recepten of met de zoekfunctie)
dat is denk ik voor iedereen verschillend. Ik blijf bij de aardbeien mousse van slagroom en kwark en aardbeienvlaaivulling.
Mijn persoonlijke favoriet is bokkenpootjesvulling (door de slagroom)
Mirjam
En ik ben helemaal van de monchou en citroenvullingen.
Zo zie je maar iedereen heeft weer een andere favoriet
Zwitserse room (= half banketbakkersroom- kun je mix voor kopen- en half stijfgeslagen slagroom) met vruchtjes en amarettikoekjes
hmmmm krijg er honger van!! wat een lekkere dingen allemaal.moet dus nog heeeeel veel proberen!!
hihi mijn favoriet is botercreme met advocaat... gewoon botercreme maken van de mix en dan ruim een halve fles advocaat erdoorheen mieteren...
Mijn all-time-favorite is chocolade biquit gevuld met chocolade mouse ingespoten en bestrooid met gemalen pepermuntjes.....
Pas uitgeprobeerd.
Creme Fraiche vermengd met boerenjongens .Een blaadje gelatine even oplaten stijven een heerlijke vulling.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » wat is nou een eche lekkere vulling en hoe maak je die?