1 Laatst bewerkt door Elja (08-04-2008 20:32)

Onderwerp: Katten jarig!

Op 10 en 17 april zijn mijn katten 'jarig'. De rode, Diablo, wordt 1 jaar op 10 april en Jupi (wit/zwart) wordt 2 jaar op 17 april.

Omdat ik vandaag nog een andere taart moest maken, heb ik ook alvast een klein taartje gemaakt om deze verjaardagen te vieren. (Hoezo gelegenheden zoeken om taart te mogen maken).

De 'bolletje-wol-met-kat' taart van Debbie Brown stond nog op mijn verlanglijstje, dus ik heb een poging gewaagd. De rolletjes voor het wol-effect waren echt zoveel werk, dat ik wenste dat ik een sugargun o.i.d. had gehad. Het boetseren van de katjes viel me heel erg mee, maar boetseren en ik zijn nog steeds geen vriendjes (qua geduld van mijn kant). Er zijn vast wel wat dingen op aan te merken, mag ook, maar zelf ben ik eigenlijk best tevreden.

Gevuld met aardbeienbavarois (mix van webshop met gepureerde aardbeien), laagje verse aardbeien erop en afgesmeerd met chocoladebotercr

'If you can dream it, you can do it' (Walt Disney)

2

Re: Katten jarig!

Aaah wat leuk zeg. En indd alle redenen aanpakken hoor om te mogen bakken.. Doe ik ook :lol:

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

3

Je taartje is leuk hoor, maar de echte zijn lieffffff!!!!!!

"Ik maak nou eenmaal graag strikken" 
Groetjes, KARIN  www.taartvankarin.nl

4

Oh, wat lief die ene z'n pootje om die andere. Zijn ze echt zulke vriendjes of lijkt het maar zo op de foto? Ik ben ook gek op katten. Wij hebben er ook een. Een zwart met witte met lang haar en zo'n plat bekkie, een pers. Wij zijn ook  gek op onze kat en vind het helemaal niet gek dat je hun verjaardag "viert".
Je taart is trouwens hardstikke leuk en ze lijken erop.

Wil je zien wat ik ervan gebakken heb.
http://www.makingcake.mijnalbums.nl/

5

Gefeliciteerd met je katten, wat een schatjes zeg !!!!
En je taartje vind ik ook super leuk !!!

Als het pad der vriendschap niet regelmatig wordt betreden, groeit het dicht.

6

Jolanda 69 schreef:

Oh, wat lief die ene z'n pootje om die andere. Zijn ze echt zulke vriendjes of lijkt het maar zo op de foto?

Ze zijn wel vriendjes, meestal...
Soms doen ze wel even lelijk naar elkaar, maar dat is omdat de grote dan weer even moet laten weten wie er de baas is. En het is ook zo weer over meestal.

Met die foto had ik echt z

'If you can dream it, you can do it' (Walt Disney)

7

mooi hoor, ik vind het heel goed lijken. De bol wol( met katten natuurlijk) staat ook op mijn lijstje

Cakeworks Studio. Heerlijke taarten, confiserie en workshops in Haarlem

8

Oooh wat leuk, een taart voor jarige katten :Y De katjes zijn goed gelukt :Y En de echte zijn superlief! Die met dat witte koppie zou zo een broertje (zusje?) van

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

9

Aaaah dat is nog eens leuk, een jarige katten-taart!
Taartje is superleuk en  je poezen zijn schatjes!

10

Aagh wat een schatjes, zowel op de taart als de echte!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

11

Wat een schatjes,ja de echte ook hoor,leuk de twee zwarte streepjes die de witte op zijn kopje heeft,die zie je ook weer terug op het geboetseerde katje,ze zien er heel leuk uit op een bolletje wol.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

Oo, wat een leuke taart!
Maar de foto van je katten vind ik ook heel erg lief. :)

Toevallig heb ik gisteren de beschrijving van zo'n soort taart uitgedraaid, want wij hebben 7 katten, waaronder een moederpoes met 3 kindertjes, allemaal zwart-witjes. Die worden in juni 2 jaar. Ik wil dan ook wel zo'n soort taart gaan maken.

Maar dan moet ik eerst eens wat gaan oefenen.

Groetjes,
Mari

13

Haha ook daar hoort taart bij geweldig hij is erg leuk!
Nog gefeliciteerd met je mooi katten!

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

14

Wat leuk zeg! Gefeliciteerd poezenmoeder!
tja en als dit geen reden is om te bakken ;)

15

Van harte gefeliciteerd met de katten. Ik vind je taart super leuk geworden !!!

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

16

Gefeliciteerd met je katten! Leuke bol wol en poezen heb je gemaakt!

Groetjes Tweety!