Onderwerp: Blond vraagje cupcakes
Misschien een hele domme vraag hoor,
maar bak je de cupcakes gewoon in die papieren vormpjes die je in de websjop kan kopen?
of heb je dan weer speciale vormen nodig???
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Blond vraagje cupcakes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Misschien een hele domme vraag hoor,
maar bak je de cupcakes gewoon in die papieren vormpjes die je in de websjop kan kopen?
of heb je dan weer speciale vormen nodig???
in de papiertjes in een muffinblik zetten
Gewoon in de papieren bakjes de oven in gaat ook hoor...
Dat was bij mij geen succes (werden hele wijde (en dus platte) muffins...)
Nou ja. Al zet ik ze in een muffinblik, dan nog zien ze er niet uit bij mij. Dus negeer deze post maar gewoon .
Dat was bij mij geen succes (werden hele wijde (en dus platte) muffins...)
Nou ja. Al zet ik ze in een muffinblik, dan nog zien ze er niet uit bij mij. Dus negeer deze post maar gewoon .
zijn je vormpjes dan niet te klein voor het bakblik of te weinig gevuld??
Ligt helemaal aan het beslagsoort of je ze zonder bakblik of met bakblik kan bakken. Het recept wat ik heb moet in bakblik... Amerikaanse kan je meestal zonder bakblikk bakken.
Als je muffins in bakform bakt moet je niet meer beslag dan 1cm onder kant vullen anders lopen ze over. Als je een beslag hebt wat heel erg rijst moet je nog minder vullen.
Sansan je moet mijn recept voor muffins eens proberen. Als je die in papiervormpjes doet en in muffinsbakblikk set, niet meer dan 1 cm onder de rand vullen... worden ze heel mooi.
ik heb ze tegelijkertijd gemaakt met en zonder bakblik in papierenvormpjes en het gaat idd wel maar ik vond ze mooier en compacter als ze in het blik, in papieren vormpje werden gebakken!
Succes!!!!
Waar is jouw recept voor muffins te vinden Sharon?
Die wil ik ook wel eens proberen.
Groetjes,
Mari
patje, je kan de papiertjes ook in de super kopen, of bij de xenos, of de hema.
Ik doe ze ook in een muffinblik zodat ze niet scheef worden. ze rijzen i.p.v. uitdijen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Blond vraagje cupcakes