Onderwerp: Vullen met een (Mona) toetje
Ik lees wel eens dat jullie een toetje of pudding als vulling gebruiken.
Maar gooien jullie dit er zo tussen of vermeng je dit nog met iets??
Bekijk mijn taarten op www.taartenvanmandy.mijnalbums.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Vullen met een (Mona) toetje
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik lees wel eens dat jullie een toetje of pudding als vulling gebruiken.
Maar gooien jullie dit er zo tussen of vermeng je dit nog met iets??
Ik gebruik de citroenkwarktaartpudding wel eens en dat doe ik er gewoon tussen, als 1 laag vulling. Kan me ook voorstellen dat je er bijvoorbeeld dun klein laagje jam onder smeert, maar dat is op zich niet nodig.
nee hoor, niet vermengen, gewoon uit de verpakking zo op de taart
Klein beetje offtopic:
De Albert Heijn waar ik boodschappen doe is niet de kleinste (ook geen XL ofzo), maar van Mona hebben ze toch niet al te veel.
Chocomousse en wel een paar soorten pudding, maar bijvoorbeeld de citroenkwarktaartpudding niet.
Ik vul vaak met het toetje van de maand
Deze maand hebben ze tom puche luchtige pudding! Heel lekker
alleen let op, de onderste laag is saus, had ik niet verwacht, dus alleen de bovenste laag gebruikt.
Ook de bitterkoekjespudding/mousse is erg lekker!
Groetjes, Mireille
Ik doe er altijd een beetje gelatine onder zodat het wat steviger wordt. Maar dan wel met de gewone vla's ben niet zo van de mona toetjes o.i.d.
Hoi
Ik gebruik vaak de cipolata en de citroen kwark, gaat echt geweldig en smaakt echt lekker wel even een dijkje botercreme spuiten!!!
het scheelt veel werk en de smaak is goed !!!!
De dikte is precies goed vooral van de cipolata en citroenkwark !!!
Groetjes Inge
hier ook een toetjes gebruiker. Hangt net af van wat er nog op de schap staat in de supermarkt. Ik 'kwak' het meestal zo erop, even uitsmeren en klaar. Mocht het heel vloeibaar zijn, doe ik een kleine dijkje botercreme om te voorkomen dat het eruit druipt.
Persoonlijk ben ik van de oude stempel, ik gebruik gewoon custard of een met gelatine opgestijfde kwarkmix
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Vullen met een (Mona) toetje