1

Onderwerp: Cijferstempels.

Heeft iemand een idee waar ik die vandaan kan halen?

Alvast bedankt.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

2

Re: Cijferstempels.

Kruidvat heeft een stempelsetje voor kinderen. Daar zitten ook cijfers in. Geel-oranje, foam, wat heb ik er verder nog van onthouden... weinig...

PS je boekjes ben ik niet vergeten hoor ;) die komen er binnenkort aan :)

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

3

Carin schreef:

Kruidvat heeft een stempelsetje voor kinderen. Daar zitten ook cijfers in. Geel-oranje, foam, wat heb ik er verder nog van onthouden... weinig...

PS je boekjes ben ik niet vergeten hoor ;) die komen er binnenkort aan :)

Doe maar rustig aan hoor met die boekjes. Ik heb er geen haast mee. Je heb het druk zat gehad de laatste dagen dus geniet even.

Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

4

Nou hier in kruidvat hebben ze ze niet. Hema, bruna, hobbywinkel en trekpleister hebben ze ook niet.

5

Hier hebben ze ze nog wel, in ieder geval vanmiddag nog.
Ik wil ze best voor je halen en opsturen, maar ik weet natuurlijk niet of het is wat je zoekt.

Groetjes, Carin

6

Carin dit moet ik maken. Dus zoiets zou ik willen hebben. Kijk het zal het niet exact wezen maar een beetje dezelfde groote zou wel fijn zijn.

http://www.harrystrading.nl/catalog/images/1020%20hering%20vintage%20harp%201923.jpg

7 Laatst bewerkt door Carin (08-04-2008 17:28)

Ikzelf heb een stempelsetje, ook van Kruidvat, maar een andere, met cursieve letters. Ik heb ze gebruikt op het muiltje van Isabel, maar op die foto kun je het niet eens echt goed zien.
Ik wil je die wel opsturen, maar dan wil ik 'm wel graag weer terug. Er zitten ook cijfers bij trouwens, ik denk dat je er wel wat aan hebt. Ben alleen bang dat er veel postzegels op moeten want het stempelblok wat erbij zit is best wel zwaar :s.
Ik heb er afdrukjes mee gemaakt, of het ook geschikt is om in verf te dopen en echt te stempelen betwijfel ik. Het is namelijk plastic/rubber-soortig.
Dat setje wat ik eerder bedoel van Kruitvat, die geel met oranje, is van foam en wel geschikt om echt mee te verven. Maar dat zijn geen sierlijke letters. Het zijn van die afgeronde blokletters. En dan kun je misschien net zo goed tapptis of uitstekers nemen?

Groetjes, Carin

8

kun je niet met tapits een soort randje in je fondant duwen en daarna met een penseeltje inveren (nadat ik het topic hier eens doorgelezen heb..)

ik hoop dat het gaat lukken! succes!

9

Het is niet de bedoeling om verf te gebruiken op de stempels Carin. Ik had het idee de cijfers erin te duwen en dan pas in te kleuren met zwart/brons.
Het letter type van Hering heb ik zelf wel en daar maak ik ook de vintage harp van. Je krijgt het toch niet gelijk aan. Het gaat dus alleen maar om de cijfers.

evamaria schreef:

kun je niet met tapits een soort randje in je fondant duwen en daarna met een penseeltje inveren (nadat ik het topic hier eens doorgelezen heb..)

ik hoop dat het gaat lukken! succes!

Ik denk dat dat moeilijk word omdat er dus niet veel ruimte zit tussen de cijfers in de tappits.

10

Even je tappit in stukjes hakken :lol:

Flauw...

Groetjes, Carin

11

kruitvatsetje heb ik ook, zie hier
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=18530

Alles goed???? nee 3 fout

12 Laatst bewerkt door jolanda71 (08-04-2008 18:30)

Ja die zien er super uit..

Carin als kruidvat bij jou ze nog heeft. Ik hou me aanbevollen.

13

Carin schreef:

Even je tappit in stukjes hakken :lol:

Flauw...

Ja :lol: heel flauw :lol:

14

Bij onze kruidvat ligt dit setje niet meer :(
Wel die andere, die geel met oranje dus. Maar die zijn heel anders.

Als je wilt stuur ik je mijn setje even op, zal het opzoeken (oeiii) en wegen. Want het is wel zwaar.

Groetjes, Carin

15

Misschien dat hij nog in een andere kruidvat ligt.. Dus dames aub even kijken voor mij???

16

bij mijn kruitvat ligt hij zeker nog, kan m zo halen voor je morgen en opsturen (tenzij je zaterdag naar Bien gaat)

Alles goed???? nee 3 fout

17

Ooh graagggggg. Helaas ben ik niet bij Bien zaterdag. Dochter heeft een judotoernooi dus..