Onderwerp: Last minute: dolfijnentaart
Afgelopen vrijdag had ik een kinderfeestje met 9 meiden en dat was weer reuzegezellig. De jarige job is vandaag jarig en haar moeder wist niet dat ik zelf ook taarten maakte en vroeg of ik een boek had. Deze heeft ze bekeken terwijl wij aan het versieren waren en ze vroeg of het nog haalbaar was om voor vandaag een taart te maken. Als ik het voor morgen (zaterdag) weet dan lukt dat nog. Ze wilde er even over nadenken en tijdens het feestje heb ik alvast aan Gina gevraagd waar ze van houdt en dat was dolfijnen! Toen haar moeder terug kwam vroeg ze of ik ook een meidentaart kon maken, waarop ik zei dolfijnen is misschien ook wel leuk. En toen werd de moeder helemaal enthousiast, hihi. Ze zou mij z.s.m. wat laten weten en binnen een uur had ik al een mailtje dat het een dolfijnentaart moest worden, maar die moesten dan wel blauw zijn, vandaar geen grijs dus
De moeder heeft tegen Gina gezegd dat ik geen taartspullen meer had voor een taart. Het is dus een echte verrassing voor haar en ze komt hem vanmiddag na school halen met haar vader. Ben benieuwd naar de reacties! Gevuld met 1 laag slagroom met veel ananas en nog 1 laag slagroom.

Dit is gelijk maar mijn feesttaart voor het 7500ste bericht van mij op dit forum!!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

Nee geintje.. Gefeliciteerd met je 7500 berichten.